23.6.09

d u - l i n d a r - a v - o l v o n



















Hej!!!

Hoppas att ni haft en fin och underbar midsommar...själv har jag hämtat kraft och inspiration ute i skärgården med mina nära...kände jag mig faktiskt lite...väldigt lat då jag både fick all mat serverad och disk diskad..men jag behövde det faktiskt.

Trotsade iallafall regnet och band en midsommarstång ..min pappas goa sambo, Kristina, gjorde en vacker krans...hon tyckte att den blev för stor men jag sa att vi tar endast EN krans och hänger den i mitten i stället....tycker att det blev fint det oxå. När jag var liten kallade mamma mig för Hanna tvärtemot...det stämmer nog ganska bra fortfarande.

För några veckor sedan var jag och fotade åt en jättego tjej som har en butik i Stockholm...någon som ser vart det är?????

TUSEN tack för alla goa kommentarer...skäms att jag inte hinner tacka er personligen men just nu finns inte mycket tid till att blogga...skickar kramar här i stället!

KRAAAAAAM
Hanna

20 kommentarer:

  1. Den där butiken skulle jag mer än gärna vilja besöka men neeej, inte en aning vilken det kan vara.. ;-) Ljuvliga bilder Hanna!

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Supertack Hanna för den fiiina kronan!
    Den kom med posten idag...
    Mysig midsommar du verkar ha haft!
    Ha en skön vecka...
    Kraamizar Git

    SvaraRadera
  3. Dina bilder är som vanligt väldigt vackra. Undrar var du var ??!
    Hoppas att du hinner blogga ibland och lägga in flera fina bilder :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej skatt med nyladdade batterier,
    spar nu lite på krutet, liten fråga...
    hur han Du vara inne på FaceBoook utan att jag fått fatt i Dej?
    Eran Midsommarstång tar alla pris
    den e ljuvlig som DU!

    SvaraRadera
  5. Hej Hanna!

    Vilka sanslöst fina bilder du tar, jag blir så inspirerad varje gång jag kikar in hos dig, och inte minst superimpad av det du fotar. Min man som är reklamfotograf, håller med till 100%. Vill se meeeera hela tiden, längtar till nästa gång. Säger som en del före mig, har inte en aning om vilken butik det är, men skulle gärna vilja hitta dit.
    Ha det gott i solen. Kraam Cin

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att ni haft en avslappnad midsommar med mycket kärlek. Helt magiska bilder som vanligt, man blir liksom så rofylld bara av att titta på dem. Det är en konst att kunna förmedla en sinnesstämning genom sina bilder, du bemästrar den konsten varje gång.

    Varma kramar till dig och din familj.

    SvaraRadera
  7. Jag har boken om Emma tvärtemot. Jag trodde annars att den skrevs med mig som inspirationskälla? Nåväl, landet är stort nog för fler motsträviga donnor ;-) Nej, jag ser tyvärr inte var det är. Men så är jag ju inte heller från trakten. Inte ens i närheten.

    Önskar en fin dag. I solen. Kanske?

    Kram,

    Anna

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder som vanligt.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  9. Ingen aning om vart det kan vara men det ser himla fint ut faktiskt!! Säkert jättekul jobb.

    Låter härligt med en slapp midsommar - det är precis så det ska vara juh!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Så härligt att bara kunna njuta av tillvaron och bara vara...något vi alla borde unna oss lite oftare! :o)
    Kan det bara butik S bilderna kommer ifrån? ;o)
    Ha en fortsatt ljuvlig vecka,
    Lydia

    SvaraRadera
  11. Vackra bilder! Tänk att gamla och slitna möbler med avskalad färg kan bli så fina på kort! :)

    SvaraRadera
  12. Hej Hanna!
    Hoppas du hinner njuta av sommarvärmen...
    Inte mycket till solglimtar på kroppen blir det för min del...

    Vackert och stämningsfullt!!!!

    Allt du rör vid med din kamera blir liksom till guld...

    Önskar dig härliga dagar!!!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  13. Skönt att bara få vara, slippa disk och matlagning, då är det semester!!

    Jag gillade midsommarstången med en krans. Såg liksom lite mänsklig ut i sin form.

    Något "oviktigt-vetande". Jag hade tidigare under kvällen gått och sjungit på visan med "du lindar av olvon en midsommarkrans..." Gissa om jag blev förvånad när jag senare tittade in till dig och fick se din rubrik :-)

    Tankeöverföring?

    Kram!

    SvaraRadera
  14. Snygg midsommarstång!

    Hoppas att du får en skön sommar
    Kram

    SvaraRadera
  15. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  16. Jag blir så glad när jag tittar in hos dig!

    Må så gott!

    Rusan

    SvaraRadera
  17. Kikar in som hastigast och vill bara säga att jag älskar dina foton av Vintage by Fés produkter!! Har precis tagit hem dem till min nätbutik C´est la vie Home och så hörde jag du har fotat. Underbara bilder.

    Ha en fin sommar!
    Lina
    www.cestlavie.se/shop butiken

    SvaraRadera