23.3.10

p u r e - a n d - s i m p l e


















TACK för alla fantastiska bidrag till påskcollaget, det var kul att så många ville vara med!!!!

Håller på att packa för en skidresa vilket ska bli såååå skönt..egentligen vill man ju helst inte se mer av snön men det är så underbart att åka skidor tillsammans...HOPPAS på sol.

Här kommer lite bilder jag tog häromdagen till Pure and simples nya webshop på Fabulous Living. Om jag vore rik skulle jag gärna köpa en av varje...TACK söta Rebecca och Cathy, Ni var fantastiska!

KRAM så länge alla KÄRA!
Hanna

23 kommentarer:

  1. Hej mitt i natten...
    Alltid en fröjd för ögat när man tittar in till dig.
    Du gör mig sugen att fota annat än trägård.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  2. åh.
    underbart, underbart vackra bilder!

    Och tack för din goa kommentar inne hos mig, blev så glad!
    Visst vore det häftigt att fota till en bok nån gång.
    I dagarna fick jag min nya kamera och jag är så glad i den.
    Sen har jag oxå tackat ja till min första bröllopsfotografering och i nuläget känns det enbart roligt och spännande. Får hålla tummarna att det går vägen sen :)

    Önskar er en riktigt skön semester med massor av sol.
    kram.

    SvaraRadera
  3. Så snyggt!
    Synd att mina cowboy boots är för små de hade varit perfekta inför vår / sommaren.
    Pure & simple
    Det är ett sådant bra namn.
    Affären lever verkligen upp till sitt namn med alla snygga saker.
    Annika

    SvaraRadera
  4. Nyyyydelige bilder!!...
    Nok av snø har vel alle fått nå,men det er jo noe eget med påskefjellet... Jeg skal holde meg til grus og asfalt..Det er jo sååå deilig å kjenne det under føttene etter så mange måneder..
    Suuuperdeilig tur & verdens fiiineste påske Hanna...
    Stooor klem Randi

    SvaraRadera
  5. VARMT TACK till dej Hanna för att du ville göra det fina collaget med alla påskäggen! Det var verkligen kul och inspireande att få se så många samlade!
    Jag låter länken till inlägget ligga kvar hos mej fram till påsk.
    .
    Vilka ljuvliga bilder och så vackra kläder!

    Ha en härlig skidvecka med mycket sol och härliga stunder i backarna!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Vackert. Härligt ljus! Antar att du bara valt att använda dig av fönstrets ljus?

    SvaraRadera
  7. nydelig ♥
    Ha en fiiin dag!
    -Lisa ♥

    SvaraRadera
  8. Som vanligt Hanna så blir jag varm i hjärtat av titta på dina underbara bilder.
    Du är en sådan duktig plåtis!

    Hoppas att Du får en härlig skid resa tillsammans med de dina.
    Lite sol på kinden är aldrig fel!
    Så jag önskar att den skall skina på dig när du far ner för backarna.

    Ha det gott!
    Kramisar Jeanette

    PS Det är vi som skall tacka för att du ville göra det fina påskcollaget. Tack!

    SvaraRadera
  9. Underbara bilder !! Vilka fina kläder man blir shopping sugen :)

    Kram Andréa

    SvaraRadera
  10. Åh! har fortfarande inte fått i väg en enda bild på mina ägg ibland är man bra dryg!!
    Jag är helt såld på dina bilder du är bara så duktig!!
    Ha en underbar resa!!
    kramen wivi

    SvaraRadera
  11. ´Hej Hanna... Det var helkul med ditt äggcollage och jag blev taggad att fortsätta så ikväll blir det bruna ägg med strutsfjädrar omkring. Underbara bildern. Jag gillar ringarna skarpt. Har tappat vigselringen oc förlovningsringen är trasig så jag funderar på att köpa något helt annat en samma som tidigare. Ha det gott på skidorna!

    SvaraRadera
  12. Hejsan Hanna!
    Då vill jag passa på att önska dig & de dina en riktigt härlig vecka. Själv ska jag öppna upp Trädgårdsdrömmar för säsongen, ska bli sååå kul! :o)
    Varmkram Lydia

    SvaraRadera
  13. Vilka vackra bilder, som vanligt :-). Jag blev så förälskad i en av ringarna!

    Ha en skön resa!

    Många kramar
    Beatrice

    SvaraRadera
  14. Ta det lugnt i skidbacken och njut av ledigheten
    Kram

    SvaraRadera
  15. Å vilka "vill-ha" kläder och så otroligt fina bilder! Ha en skön helg! Helena

    SvaraRadera
  16. Hej
    Om jag,och om.......... jag hade varit smal........... och hade snygga kläder och bodde nära dig, då skulle jag.............genast gå till dig och be om att få bli fotad.
    Du förskönar folk, så härligt.
    Och påskäggkollaget är superfint.
    Ha det bra.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  17. oh i like your dresses...it's so beautiful...I will open a shop in belgium...It's your collection?

    nath from chinerdslefroid.canalblog.com

    SvaraRadera
  18. Tack finaste Hanna för dina snälla ord hos mig, blir så glad och särskilt när det kommer från dig! :-) det värmer så mycket!
    Stor kram och glad påsk!
    Magdalena

    SvaraRadera
  19. Hej!

    Jag tyckte ditt påskäggscollage var en sådan underbar idé så jag skriver ett par rader om det idag!

    Mvh

    Karin

    SvaraRadera
  20. Vilka vackra modeller, kläder och foton!!!!

    Och herregud så många snygga ägg, är det sant!? DEt skulle räcka till en butik med bara påskägg, så otroligt fina de var allihopa!!!

    I dag lottar jag ut smycken som finns i Saras ljuvliga butik!

    Ha en skön ledighet och tat lugnt i backen! Mari.

    SvaraRadera
  21. Wonderful clothes. Did you say where I can find this clothes "pur et simple" in Belgium ?
    Thanks you so much for your beautiful blog...
    Vinciane

    SvaraRadera