24.8.10

p b - h o m e




















Produkter: PB Home
Foto:Jag





Var på Formex och fotade åt PB Home i deras FINA monter...wow, så DUKTIGA dom är...jag är så grymt imponerad.....det tar flera dagar att bygga upp deras monter...och tänk alla saker som dom har med...vilket otroligt arbete som ligger bakom.

Kan medge att det inte är det lättaste att fota på formex utan blixt eftersom det inte är något dagsljus alls inne i hallarna samt att försöka att inte få med några människor eller etiketter på bilderna...vilket inte var det lättaste på torsdagen då formex kryllade av folk...OCH den otroliga hettan som det var, oj, oj jag var alldeles genomblöt...men jag ska inte klaga, jag är så otroligt TACKSAM att jag får göra det jag älskar och så GLAD att jag får fota åt Pia och Benn.
T A C K söta Ni!


K R A M
Hanna

















12 kommentarer:

  1. PB Home - en favorit här! Så fantastiskt härliga bilder du tog, och jag vet hur svårt det kan vara att få till det där, med dåligt ljus och trängsel! Supersnyggt!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Visst blir man imponerad och inspirerad av alla snygga montrar. Detsamma blir jag alltid av dina foton. Känns lite uttjatat att säga det varje gång men, men...

    Funderade på om du gick runt bland montrarna med kameran när jag var där.

    Kramar Maria!

    SvaraRadera
  3. Hanna du fick fram en otrolig atmosfär...man tänker inte alls att du fotade på formex...
    drömlika kombinationer och vacker djup...
    ha en härlig dag...ska själv börja med skulptur idag...får se om jag hinner att fota samtidigt när de andra jobbar...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Som ALLTID kanonfint,känns att hösten är på väg även där.

    SvaraRadera
  5. Hej,
    PB-Home, så fina prylar! Men dina bilder är helt outstanding!!

    Så läckert!!

    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  6. Å så vackra bilder! Vad duktig du är! Pb Home har helt fantastiska produkter och du ger verkligen en härlig stämning i dina bilder! Nästan så att man längtar efter jul och nötter redan nu;-)

    kram

    SvaraRadera
  7. Ååååå for noen vakre bilder du tar. Du har en egen stil i dine bilder som jeg liker bare så godt.

    Jeg har tenkt å bytt ut kompaktkamera og lurer på hvilken type digitalkamera du har?

    Ønsker deg en fin sen-sommer! Klæm

    SvaraRadera
  8. Jag är grymt imponerad över vilka bilder du lyckats få i mässljuset!

    Hoppas allt är bra annars!

    Kram,
    A

    SvaraRadera
  9. Åh så underbar butik och vackra bilder oxå! Kram :)

    SvaraRadera
  10. Vilka fina bilder,du är verkligen duktig

    SvaraRadera
  11. Ja vem vill inte ha dig att fota! Du är helt enkelt helt grym på det du gör

    Ha en underbar dag
    kram wivi

    SvaraRadera
  12. Hej fina Hanna!

    Vilka enastående bilder - verkligen superfina! Mycket känsla - underbart!

    Hoppas du haft en fin sommar med din familj!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera