5.6.12

i n b j u d a n






....måste tipsa Er om en händelse som Ni INTE bör missa..








Sara och hennes Patrik har varit i Frankrike och hittat dom vackraste saker man kan drömma om, nu har dom Fransk marknad ute på gården vid Atelier 54, den underbaraste atelje man kan tänka sig.


Du är varmt välkommen! 


Hoppas att vi ses!


I morgon far jag ner till Trollhättan några dagar, ska fota nya inspirationsbilder åt PB Home, vi ska vara på ett MAGISKT ställe, LÄNGTAR!!! 

Önskar dig en fin fortsatt vecka!




STOR KRAM
Hanna











6 kommentarer:

  1. Wiiii så kul att jag vann! Blir så glad!Och spännande till denna marknad skulle jag vilja gå! Jag mailar dig! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren! Vilken lyckans ost!!!

    Så härligt det låter med fransk marknad, det hade jag ju gärna gått på, men, men - lite långt ifrån numera!
    Spännande att fota för PB-Home! Det blir säkert helt underbara bilder och kanske får vi se något smakprov här...?:)
    Allt gott till dej!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Tänk om Stockholm varit närmare :)

    Ha det underbart i Trollhättan.

    Många Kramar
    Katarina i Norr

    SvaraRadera
  4. Åh, skulle vilja varit med ! Men jag ska på nostalgivandring då.

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till vinnaren av det fina halsbandet!
    ....och du ring mig när du är i Trollhättan om du har
    tid och lust att träffas på en fika :)

    Kramar, Carina

    SvaraRadera
  6. Så spännande, ska kanske kika förbi!
    Kram Jannike

    SvaraRadera