7.11.13

v e r n i s s a g e










SHIELDMAID
Foto: Hanna Rössner

Klicka på bilden för större format!






VERNISSAGE 

Smyckesdesignern Anna Odebäck (Shieldmaid) 
lanserar sin kollektion "sköldar" som visas
 i Guldrummet på Historiska museet 

 27 november klockan 17-20

Mingel - Bubbel - Historien om Shieldmaid

Varmt välkomna!

Meddela intresse på shieldmaidsweden@gmail.com
senast 10 november. Vidarebefordra gärna till vänner som kan vara intresserade

www.shieldmaid.se





Är SÅ himla glad för Annas skull, ska bli jättespännande att komma dit...några av mina bilder ska vara med vilket känns roligt.

Hoppas att vi ses!
STOR KRAM
Hanna














7 kommentarer:

  1. Åh älskar dina bilder, smyckena var ju underbara. Ha en fin dag/Theres

    SvaraRadera
  2. Å tack Theres, vad glad jag blir! Ja, Annas smycken är jättefina!
    KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder! Det är så härligt att kika in här hos dig och få inspiration till vackra ting. Lycka till med dina bilder och även vernissagen. Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Vad du är gullig, tack snälla för din kommentar!
    KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Åh Hanna vad underbart & UNDERBARA bilder!!!!
    Såg att man skulle anmält sig senast igår....skulle gärna gärna gå!

    ...eller kan du & jag gå en annan dag? Vill se den med dig...

    Älskar dig min vän

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅÅÅÅ, min fina vän! Jag finns där om du vill komma! Längtar tills vi äntligen ses…SNAAAART blir det pyssel för hela bunten!

      LOVE YOU

      Radera
  6. Så vackra bilder!!!
    Älskar smyckena, speciellt det runda berlocket.
    Vilket fantastiskt jobb du gör!
    Kram Jane

    SvaraRadera