10.1.14

s t y l i s t / f o t o g r a f - s ö k e s







Klicka på bilden för stort format!


ÅÅÅÅÅ, det var så länge sedan…SKA verkligen försöka att blogga mer…är en del på instagram (hannasform) nu men gillar egentligen bloggen bättre.

HOPPAS att Er jul och nyår varit bra! Jag har varit långledig vilket jag verkligen behövt men nu känner jag mig SÅÅÅÅÅ laddad inför detta nya år! Jag ÄLSKAR nya år…det känns så otroligt spännande, rent och en nakenhet som jag tilltalas av.

Jag har bestämt mig för att satsa ännu mera få mitt fotograferande vilket känns både otroligt roligt, spännande och samtidigt lite läskigt då det ju är en branch som ökar något enormt och en otrolig konkurrens mellan alla fantastiska fotografer som finns…men, jag känner att jag MÅSTE följa mitt hjärta.

Jag har nästan alltid både jobbat som stylist och fotograf under mina fotograferingar, älskar helheten av skapandet men känner att jag längtar efter att dela den med någon/några. Så nu undrar jag om du kanske finns här? Eller om du känner någon stylist/fotograf som kanske är i samma situation. Helst i Stockholmsområdet!


Maila mig GÄRNA så kan vi prata mer! hannasform(at)comhem.se


Visar idag bilder från Shieldmaid. Jag bär mitt vackra bronshalsband med skölden och känner dess styrka varje dag. TACK fina Anna!




Varm KRAM
Hanna








8 kommentarer:

  1. God fortsättning på nya året önskar jag dej och hoppas att du finner det du söker!
    Underbar bild och vackert smycke!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å, Hej fina Lisa!!!! TACK! Önskar dig detsamma! Hoppas att det nya året kommer att lysa på dig!
      Varmaste kramen
      Hanna <3

      Radera
  2. Hej kära Hanna, Följ ditt hjärta.....jag tror på Dig. Du har ett eget uttryck och perspektiv.
    Varma tankar och kramar från Ninni.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å, TACK! Vad du är gullig! Blir alldeles tårögd!
      Varm kram
      Hanna

      Radera
  3. Vilket vackert smycke!:) Åh om bara Stockholm varit lite närmre;) Hoppas du finner vad du söker fina Hanna!:))

    Stor kram

    kråke

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaaaa, ååå så roligt det hade varit Kråke!!! Men hojta till om du kommer hit någon dag så kan vi väl mötas ändå?
      STOR KRAM
      Hanna

      Radera
  4. Hanna du är så fantastiskt duktig! Alla bilder du visar är så magiska, du är en riktig inspiration :)

    Fin söndag!

    Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men så GLAD jag bli Malin! Vad gullig du är <3
      Varm kram till dig!
      Hanna

      Radera