30.9.09

d r a k e n b e r g - s j ö l i n














ÅÅÅ, Ni är bara så underbara med era fina hälsningar...tusen, TUSEN tack!!!! Jag hoppas att ni känner min tacksamhet...hinner tyvärr inte riktigt med att blogga så mycket just nu.

Jag har fotat lite mer åt Drakenberg-Sjölin! Dom gör vackra smycken i silver. Vi fotade nere vid mälaren för att få lite skärgårdskänsla, det blåste jättemycket och den gulliga modellen var jätteduktig trots dom kyliga höstvindarna! TACK för en jättehärlig fotosession, Ellen och Andrea!

Varmaste kramar från
Hanna

35 kommentarer:

  1. Så läckra smycken, gillar speciellt de bågformade örhängena, tuffa & skira på samma gång.
    Härliga färger, blir så stämningsfullt med lite suddig natur i bakgrunden.
    Ha nu en riktigt härlig vecka,
    Lydia

    SvaraRadera
  2. Åååå skulle så gärna bli footgraferad av dig. Du verkar ha magi i dina händer ;)

    TÄVLA HOS MIG :) http://addsimplicity.blogspot.com/2009/10/vinn-en-personlig-canvastavla.html

    KRAM
    Jannice

    SvaraRadera
  3. Lika vackra bilder som vanligt. Du är så duktig. Det är så vackert ljus och vackra färger i dina bilder.
    Kram Marita i Heestrand

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder! Förutom att de är vackra, är det också en sån känsla i dem. Du är en otroligt duktig fotograf! :-)

    Kramis
    Beatrice

    SvaraRadera
  5. Gah! Hanna, jag blir mållös! Vilka vackra bilder! Ljuvligt vacker modell och du som fotograf har verkligen lyckats hitta det där extra.
    Jag skulle kunna ösa superlativ över dessa bilder men jag nöjer mig med att konstatera...du är BÄST Hanna!

    Kraaaam, Carina

    SvaraRadera
  6. Så fina bilder, man kan känna hur det viner om näsan. Smyckena var riktigt fina också...HA det så himla gott Hanna. Kramar Anna

    SvaraRadera
  7. Endelig fått kost meg inne på bloggen din igjen..
    For noen fantastiske bilder!
    Suuperdeilig dag til deg & Klemmmm Randi

    SvaraRadera
  8. Hej !
    Många vackra bilder och du är ju så duktig på att fotografera !!

    Ha en underbar dag

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  10. Absolut underbara bilder att få vila ögonen på!!!
    Tack för att du delar med dig!

    Kramar
    Katarina

    SvaraRadera
  11. Amazing photos dear Hanna!
    enjoy the day,
    Rosa

    SvaraRadera
  12. Dina biler är alltid så vackra. Helt magiska. Gillar både kläderna, smyckena och färgerna på bilderna.
    Du som är proffs kunde kanske tipsa mig om någon bra systemdigikamera? Har funderat lite på att köpa nikon D90.
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  13. Jätteläckra smycken och sååå vackra bilder!
    Lisa

    SvaraRadera
  14. Hej Hanna...som vanligt när man besöker dig kan man njuta...
    Stor kram,
    Magdalena/Color Sepia

    SvaraRadera
  15. Hej Hanna!

    Det som utmärker dina foton förutom din kunskap som superduktig fotograf är din KÄNSLA. Den slår allt och går igenom i bilderna totalt!
    Det fångar stunden och det vackra unika, varje gång!

    Stor kram Mariette

    SvaraRadera
  16. Helt underbara bilder, Hanna! Du är så duktig, så duktig och det är så roligt att se dina nya bilder varje gång du har uppdaterat.

    Kram från Helena

    SvaraRadera
  17. Så vackert ! Både smyckena , modellen och bilderna ! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  18. Hörrudu! Dina bilder måste verkligen sälja många smycken...

    Kram,

    Anna Impad

    SvaraRadera
  19. Superfine bilder, vakre farger og tøffe utsnitt, dette liker jeg! Flink! Hilsner fra Tina

    SvaraRadera
  20. Fullkomlig M A G I i dina bilder.....mållös..

    Kram från Ulrika i Sandviken

    SvaraRadera
  21. Åh vilken fin blogg. Jag länkar till dig. Jag har alltid tyckt att det varit kul att fota och i och med bloggen har intresset bara ökat. Kul att halka in på din blogg fylld med fina foton.

    Kram L-L

    SvaraRadera
  22. Fantastiska bilder och underbara smycken!! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  23. Good morning.
    Looks great ...

    Beautiful photos
    Happy weekend
    Regards, Hetty

    SvaraRadera
  24. Tack för din gulliga kommentar!
    En underbar helg önskar jag dig med!

    Kramar
    Katarina

    SvaraRadera
  25. Lika snygga bilder som vanligt, snygga smycken också, gillar speciellt det hänget som liknar ett löv.
    Ha en skön helg
    Kram

    SvaraRadera
  26. Hej
    Jag instämmer i alla superlativ. Du är jättebra Hanna.
    Jag hittar till mej nu så allt är lugnt härhemma nu.
    Pappa är börjar bli lite avundsjuk och ska nog snart skaffa en Pappablogg.
    Kram vi ses snart hoppas jag.
    Kristinas Konstverk

    SvaraRadera
  27. Underbara bilder och en mycket vacker modell!
    Ha en mysig hösthelg!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  28. ja Hanna vad skall jag säga, som alltid lika fina bilder..Du får oss alla att undra vad vi håller på med hihi...

    Kram Anne

    SvaraRadera
  29. Det är helt otroligt vilka vackra bilder du tar! Du fångar en stämmning, och jag känner för att köpa varenda smycke!
    Kram

    SvaraRadera
  30. Så fina smycken och en lika fin modell. Och så du bakom kameran som får till det gång på gång. Du är så duktig att fånga det.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  31. Vackra bilder!

    Kraaam Alice ♥

    SvaraRadera
  32. Åh Hanna du är en mästare! Du tar så fina bilder! Är det riktiga modeller du använder eller är det kompisar osv. Jag är så sugen på att jobba med en riktig modell någon gång som vet hur man rör sig och hur man bäst visar upp olika saker som smycken. Oavsett så är det härliga bilder med en alldeles speciell känsla i dem!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  33. Grattis till din framgång...du är så otroligt duktig!!!

    SvaraRadera
  34. Jeg blir fasinert av dine vakre bilder :)

    SvaraRadera
  35. FANTASTISKA bilder Hanna!!! Du är så duktig vännen! Makalöst vackra med mycket känsla. Ditt signum!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera