9.9.09

f i n - m ä s s m o n t e r











Hej alla Underbara!!!!! 

TACK och åter tack för era hälsningar...det värmer och stärker mig. Efter en härlig långweekend i alperna känner jag mig mycket bättre.
 Sitter och jobbar med Vintage by Fé:s bilder från formexmässan. Lägger upp en bild av deras fina monter som jag lovat... ska visa er lite fler bilder ikväll om jag hinner! Tyvärr finns inte mycket till befintligt ljus inne på mässan..därav det gula ljuset samt dom hårda skuggorna på bilden! 

Hoppas att ni mår bra och att solen skiner på dig som den gör här...så underbart...måste ta en  promenad om en stund!

Varma kramar
Hanna

19 kommentarer:

  1. Vilken underbar monter! Där skulle jag nog ha ramlat in om jag hade varit på mässan :-). Det verkar som om de hade lyckats fånga temat för mässan också!

    Kram
    Beatrice

    SvaraRadera
  2. Instämmer, vilken härlig monter!

    Hoppas vi får se lite bilder från alperna :-)
    Ha en fin fortsättning på veckan!

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  3. HEJTJOLAHOPP!!
    vacker såå!
    Härligt jobb du har;)
    har vart ute på min promenix jag..såå skönt..ja e är riktigt varmt i luften...Härligt!!
    ~~Kramelikram ☻ Millan~~

    SvaraRadera
  4. Hej Hanna!
    Äter lunch och ser ett inlägg från dig...den där montern drogs jag till på Formex! Kul att se den på håll nu, den vinkeln tänkte jag inte på när jag var där..man är ju stresad...
    Lade in en liten order som jag längtar efter..!

    Hoppas du får en skön promend i solen!

    Kramar mariette

    SvaraRadera
  5. Härlig monter, tur för min börs att jag inte var där!
    Jaaa, sicket väder här i Skåne också! Tog klassen och gick till skogen på upptäcktsfärd och sedan blev vi bjudna på äppelpaj med vaniljsås av förskoleklassen, kan det bli bättre!? :oD
    Soliga hälsningar
    Lydia

    SvaraRadera
  6. Så gott att du varit i Alperna och vilat upp dig. Har bara åkt tåg genom alperna men det lilla jag såg var vidunderligt vackert!
    Kan tro du haft det fint där!

    Ja men ååå vilken härlig monter! En såndär som man vill dröja sig kvar vid.
    Jag tycker du lyckats jättefint med fotot trots de dåliga ljusförhållandena!
    Har du fotat med stativ eller är du så stadig på hand?
    Själv tycker jag det blir svårare och svårare att fota utan stativ.
    Men som det gamla talesättet säger...hellre parkinson och spilla ut halva drinken än alzheimers och glömma var man ställt den ;)

    Har köpt en armband från fé som jag tycker så mycket om och väntar på att deras sjalar ska komma till en butik nära mig för de ser helt ljuvliga ut också.

    Låter härligt med promenad! Ska själv försöka komma ut på en ikväll men jag brukar aldrig hinna ut innan det blir mörkt.
    Härligt att gå då med men igår höll 9 vildsvin på att skrämma slag på mig när vi nästan gick på varandra i mörkret. De blev nog lika rädda som jag :)

    Sköt om dig Hanna!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  7. Gott med nya höstkrafter! En promenad lät inte dumt...
    Bilden ger verkligen inspiration!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej gulliga du! Jag har ju så gott som alla fina artiklar från Fé. Är det ok om jag lånar din fina bild på deras monter i min blogg?

    /Lena

    SvaraRadera
  9. Ja, vilken underbar monter! Så mycket vackert och fint!!!!

    Jodå, här är ljuvligt väder, men solen försvann, men skönt ändå!
    Visst är hösten ljuvlig när den är såhär!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Hej Hanna,

    ja de hade verkligen en härlig monter tycker jag - mycket att titta på, mycket vackert! Är kär i väskorna och sjalarna och klockorna :)

    Härligt det låter med en stund i Alperna!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Hallo Hanna,
    das Bild schaut absolut einladend ein um diesen Shop zu besuchen.
    Ich hoffe das es dir in München gefallen hat und du eine schöne Zeit verbracht hast.
    Ganz liebe Grüße,
    Elke.

    SvaraRadera
  12. Tusen tack Hanna! Det betyder så mycket när det kommer från dig ska du veta. Jag tycker att du är så otroligt duktig! Såg du förresten mina Vintage by Fé bilder lite längre ned på sidan i ett tidigare inlägg? :)

    Krag igen

    SvaraRadera
  13. Ja det är bara att instämma att det var en skön monter.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  14. Hej !
    Jag håller också med, deras monter är jättefin. Bilden är också bra :)

    Ha det underbart !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  15. Vad fint, gillar bilden, härligt med personen som är i rörelse.

    Solen skiner här också, så härligt!

    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  16. Hej Hanna!

    Vilken underbar bild!

    Kraaaam Alice♥

    SvaraRadera
  17. Hej, Hanna!
    Jag är övertygad om att du har tagit många vackra bilder från mässan...

    Vad underbart det låter med en resa... Och det måste varit vackert i Alperna så här års...

    Ha en underbar kväll.
    Kram/Luiza

    SvaraRadera
  18. mmm en alpresa lät inte dumt... förstår att det var dejligt!
    må solen skina mera på oss!
    ha de gott
    marianaskeramik

    SvaraRadera
  19. Hi Hanna,

    Beautiful things...scarves and jewelry especially. Wonderful photographs...thanks for sharing!
    Laura

    SvaraRadera