7.8.11

h e m m a !








Tjuvtitt från fotograferingen av Soul of Maîa






Heeeeej!!!!

Å, det känns som en evighet sen...HOPPAS att Ni haft en fin sommar! Själv har jag njutit och tagit det LUGNT ute i skärgården och på Öland....förstår inte vart dagarna tog vägen. Jag har faktiskt knappt tagit några bilder alls...ville vara "där" och inte bakom en lins...men nu läääängtar jag efter att få börja fota igen, tror verkligen att jag behövde vara helt ledig från att skapa och vara kreativ...fick en inflammation i armen första semesterveckan så jag har verkligen inte kunnat göra så mycket...det var nog meningen?!

Första projektet för "hösten" är för Soul of Maîa, håller på att redigera första serien nu och på torsdag ska vi fota mer. Ska SNART visa Er!

Har funderat lite om bloggen...jag har ju mer och mer gått till att lägga upp bilder från mina fotouppdrag i stället för bilder från mitt hem vilket kändes bra för mig men min fråga till dig är vad du skulle vilja se mer av här??? Har funderat på att ta lite fler " behind the scenes bilder" men vet inte om det är av intresse?


STOR KRAM så länge!
Hanna

16 kommentarer:

  1. Hej Hanna!
    Välkommen hem!
    Skönt att du fått vila och ladda batterierna...
    det är alltid kul att kika in hos dig, oavsett vad det är för tema du har valt att visa...

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Härlig bild! Men är jag förvånad?? Icke. Här inne är det liksom ofta så! =)) Jag ser gärna fler bilder hemifrån ditt eget hem. Men som sagt, allt är ögongodis!=)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Kul att du är tillbaka, var tidigare idag inne på din blogg och kikade om det hänt ngt nytt:) Tycker om dina bilder, så valet är helt och hållet ditt vad du vill visa! Christina

    SvaraRadera
  4. du ska visa det som känns bra.
    men när du nu frågar önskar
    jag såklart bilder från ert hem.
    det jag sett är så vackert.
    fast det är roligt att se bilder från uppdrag också :)

    kram.

    SvaraRadera
  5. Hanna! Härligt att höra att du haft de lugnt (själv har jag jobbat varje minut jag kunnat undvara :)) Tycker så mycket om smygtittbilden,klart du ska följa din känsla och lägga upp de bilder du vill,jag uppskattar allt du gör,dom mjuka gråa nyanserna som verkligen säger "hanna-känsla" . Hem och jobb i kombo,självklart! Ha de så gott,sugen på att ses om jag har vägarna förbi?

    SvaraRadera
  6. Rolig bild. Vem är modellen?

    Längtar tills du bloggar igång igen

    Kramar @nette

    SvaraRadera
  7. Härligt att du är tillbaka och skönt att du haft det bra på semestern:) Allt du visar är en fröjd för själen men visst jag skulle gärna se mer av ditt hem som verkar vara fantastiskt....men oxå att du fortsätter att visa dina uppdrag precis som nu...en blandning kanske??:))

    kram på dig du söta:))

    kråke

    SvaraRadera
  8. Jag vill också självklart se lite mer från ditt hem-alltid
    spännande!
    Behind the scenes är ju också jättekul.
    Oavsett ALLA dina bilder är fantastiska:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  9. Hej du kära,
    Allt är bra med mig nu, har landat igen, skönt.Vilken härlig bild, blir nyfiken på hur resten ser ut. Vackert och fridfullt som alltid. Du kan visa vilka bilder du vill, folk blir inspirerade av allt du visar!
    Stor kram!
    Niina

    SvaraRadera
  10. Hej finaste Hanna!
    Det är alltid så ljuvligt att få se dina bilder oavsett var de är ifrån - hemma hos ej, eller från dina jobb!! Alltid inspirerande och vackert!

    Hoppas att armen repat sej, annars är det ju kroppens sätt att säja ifrån när det blir för mycket - hoppas att du hunnit vila lite då...!

    Jodå, du har så rätt - jag har flyttat från sthlm efter så många år - skrivit mej på torpet, men vet inte hur det blir - antingen bygger jag ut (för jag trivs ju så himla bra här) eller så köper jag ett nytt hus....! Har helt klippt banden med storstan efter alla år....känns lite märkligt men ofrånkomligt - en dröm....!
    Allt gott till dej!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  11. Hej, härligt att se dig här igen!
    Fortsätt du med din kombo av privat & jobb...det inspirerar verkligen.
    Hoppas armen är ok igen, nu ska jag ut och binda en krans av allt jag hittade i skogen.
    Varmkram Lydia

    SvaraRadera
  12. Nå er det veldig lenge siden jeg har vært innom deg... ;O)
    Så godt å se at du fortsatt er i gang..
    Viktig med semester ;O)
    Men godt å kunne komme tilbake igjen. Det er et godt tegn ;O)
    Selv har min semester vært på øyene utenfor Gøteborg -Helsö. STRÅLENDE!!!!

    Jeg syntes at du skal ta bilder av ditt hjem , bakk kulissene og som du gjør her. Det er alltid så spennende å se hvordan du fotograferer ;O)
    Varm hilsen fra MineBlom
    ;O)

    SvaraRadera
  13. Hej goa Hanna!

    Åh.. bara jag kommer in hit känner jag att jag ler lite så där lyckligt :)

    Dina bilder, oavset om det är hemma-bilder eller jobbilder är alltid lika underbara.

    Det är stämningen i dem som du lyckas få till som jag gillar, därför är motiven inte superviktiga :)

    Fota du det du vill, så tittar jag och njuter vidare ♥

    Det låter inte bra med armen.. hoppas du har kunnat vila ordentligt nu och hämta kraft och energi.

    Kram och ha en jättefin vecka!
    Mia

    SvaraRadera
  14. du tar underbara bilder men jag är lite nyfiken på ditt nya hem, skulle va kul att få se lite mer:)

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Jag har just hittat hit. Vilken fin blogg du har! Kommer tillbaks :-)
    ha en fin dag!

    Elina

    SvaraRadera