28.8.11

h e m m a - h o s - å s a - e r i k s s o n











Klicka på bilden för större format!

Uppdrag: Ljuva rum
Styling: Åsa Eriksson
Foto: Jag







Heeeej fina!


Häromdagen var jag hemma och fotade hos duktiga inredaren Åsa Eriksson. Wow, vilken fantastisk terass hon hade, kändes som om man klev in i Zetas trädgård...underbart! Det var otroligt spännande och inspirerande att få gå runt i hennes hem och titta på alla vackra saker. Tack för en fin dag Åsa!

Hoppas att du har en fin helg, själv ligger jag hemma sjuk i en förkylning...typiskt, hade såååå gärna velat åkt till landet men jag orkade inte.


Jag har hittat en ny favoritlåt som goa Johanna tipsade om, jag inte kan sluta lyssna på, vill höra den om och om igen.....


Varmaste kramar
Hanna

13 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt hem och vilka underbara bilder!!!

    Trist att vara sjuk!!!
    Krya på dej vännen!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. these images are just gorgeous...I must tell you, your blog is still one of my all time favourites...The images just take my breath away....Sunday night here in Australia, tea time now...take care C xx

    SvaraRadera
  3. Så otroligt vackert Hanna! Underbart med allt det gröna i det svart-vita. :) Härlig stämning!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Så vackert, både hemmet och hur du fångat det. Hoppas du blir frisk snart vännen. Kramar

    SvaraRadera
  5. Vackret ser hon ut att ha precis som dina bilder är också. Krya på dig! Christina

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart hem! Precis vad som först slog mig när jag såg det, att det andades Zetas trädgård. Väldigt fin känsla som du fångar på allra finaste sätt!!
    Underbart!!
    Kramar och krya på dig
    Marie

    SvaraRadera
  7. Hemmet är underbart. förstår att du njöt av att gå omkring där....Kul att du gillade låten hos mig;) Krya på dig nu. Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. This is my kond of a place - natural materials and wooden surfaces... wonderful photos!

    SvaraRadera
  9. Det hemmet skulle jag vilja ser mer av så fint....

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder:)) Trist med förkylning...krya på dig:))

    kramis kråke

    SvaraRadera
  11. Bonjour

    Je trouve votre blog très beau.J ADORRRREE la façon de vous vetir.Vous jouez très bien LA PARISIENNE!!!

    SvaraRadera
  12. Vilka underbara bilder & härlig blogg!

    SvaraRadera
  13. Åh, vilket fint hem det verkar vara. Skulle vilja se hela hemmet dock.

    Krya på dig

    Kram Inka

    SvaraRadera