18.11.11

i n - m y - n o v e m b e r - w i n d o w













Foto: Jag






Varje morgon möts jag av min fina, fina stora krona av Anna Fleberg, den förgyller min dag. Tänk vad man påverkas av omge sig med saker man tycker om...I går hittade jag en vacker pappersstjärna för en tjuga på Emmaus, den fick ligga på min fönsterbräda...fick vackert ljus där. Apropå ljus...mörkret kryper sig på...och jag måste lära mig att kunna omfamna det. 

Nu ska jag rymma ner till cafe Manhem i Aspudden med min ena dotter, dom har världens godaste kardemummabullar!!!! Ha en vacker helg!




VARMASTE KRAMAR ALLA UNDERBARA!

Hanna








15 kommentarer:

  1. Kronan är en dröm vännen. Tack för mysig em igår, du har alltid kloka råd och tankar. Kramar

    SvaraRadera
  2. Ha den finaste helgen med kardemumma, goa ungar & många tända ljus!

    SvaraRadera
  3. när jag tittar in hos Dig
    vill jag alltid flytta till
    stockholm. Du är farlig Du. :)

    en riktigt härlig helg
    önskar jag Dig & De Dina.

    SvaraRadera
  4. Åh, har du en trådkrona av Anna Fleberg - så underbart vackert! Men det är klart - ni ställde ju ut tillsammans för ett par år sen....! Vilken kväll det var!

    Så härligt det låter med fika med dottern och Aspudden är verkligen en trivselplats! Nästan som här på landet!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Hej, härlig krona och visst är det viktigt at omge sig med sånt man tycker är vackert. Vacker stjärna också:) Christina

    SvaraRadera
  6. Jättefina bilder som vanligt! ;)

    Trevlig helg!
    kram Emelie

    SvaraRadera
  7. Ljuvligt fint i dina fönster!!! kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Jag älskar dina bilder...dom omger mig med lugn:))

    kram du fina...

    kråke

    SvaraRadera
  9. Wonderful pictures my friend, I love your november window. Have a nice weekend dear.
    Love Niina

    SvaraRadera
  10. Som alltid... vackert, Hanna!
    Ha en fin helg / Liv

    SvaraRadera
  11. Du tar bilder som omfamnar mig med värme:)

    Trevlig helg/åsa

    SvaraRadera
  12. Så mysigt det låter, kan man inte få se lite bilder från ditt hem det verkar så mysigt..

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  13. Vackert vackert vackert !!!
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  14. Oj vad vackert, som vanligt ;)!

    Stor Kram Linda

    SvaraRadera