25.11.11

i n n a n - a d v e n t













H O P P A S  A T T  D U  F Å R  E N  F I N  &  V A C K E R  A D V E N T 








Foto: Jag

Klicka gärna på bilderna för större fotmat!






Hej Kära!

Hemma och jobbar idag...vaaaaaart är ljuset? Tog en paus från redigering och fotade lite här hemma innan ljuset blev alldeles för svagt...några julblommor och stjärnor har kommit fram redan även om jag helst vill vänta med julen liiiite till. Min korg med alla solhattar får lite sommartankar att stanna kvar.

KRAM
Hanna




PS. Tack för alla fina svar! Följdfråga från föregående inlägg: Vad är det som hindrar dig? För Emelie och Hanna kan jag förstå bli svårt att svara...skratt...Underbara Ni!
Mitt eget svar...hm...dels trivs jag bra med det jag gör...men om jag någongång får pengar över vore det fantastiskt att få gå på konstskola och då skulle det kanske vara en början...pengar blir alltså svaret!






14 kommentarer:

  1. Inspirerande och snygga bilder och en alldeles lagom adventsfeeling!

    Trevlig helg!
    Emelie

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder och en ljuvlig harmoni och stämning! Så mycket vackra vinklar och saker....!
    Ja, ljuset är ganske dåligt denna tid, men ibland glimtar solen fram och då...så vackert belyst allt blir med en gång!!

    Önskar dej också en fin och stämningsfull advent!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Så snyggt soffbord...ett sånt hade passat perfekt här också! :o)
    Vill också plocka fram adventsstjärnorna...men då måste jag putsa fönstren...tror jag väntar till söndag. ;o)
    Góaste kramen,
    Lydia

    SvaraRadera
  4. Ljuvligt!! Det där bordet is to die for:)))

    kram kråke

    SvaraRadera
  5. Helt underbara bilder!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Alltid vackert,vackert fina du, harmonisk skala. Kramar

    SvaraRadera
  7. *Underbart stillsamt och varm i ljusa toner. Stor KRAM till dig Hanna!

    SvaraRadera
  8. Så magiskt vackert Hanna! Jag vill krypa in i bilderna och dröja mig kvar. Soffbordet är helt fantastiskt och puffar, kuddar, halsband, stjärnor ja...jag älskar ALLT :)

    Kram och fin advent till dig och din familj!
    Carina

    SvaraRadera
  9. Hittade just din blogg - vilka ljuvliga bilder du tar!
    Önskar dig en fin vecka/
    Malin

    SvaraRadera
  10. stockholm ~ ja tack.
    i Din lägenhet ~ ja tack.

    oj så fint. oj oj.

    go’ vecka till Dig !

    SvaraRadera
  11. I accidentally found your beautiful blog .... with beautiful pictures!
    Your collage is inspiring and very atmospheric!

    I wish you a nice day
    Helena

    SvaraRadera
  12. Underbara bilder! Underbart inrett!

    SvaraRadera
  13. grymma bilder! Jättefina.. och tänk vad en text kan förstärka!

    SvaraRadera