17.2.12

h o p p e t - k o m m e r - å t e r













Liljekonvalj & ekorrbär








Någonting som betyder mycket för mig är naturen. Får ofta inspiration och ny kraft där. 

Förra sommaren hade jag ett litet projekt att fota blommor, det var otroligt givande, jag skulle mer än gärna vilja jobba mer med blommor och trädgård, har en stark längtan efter att få gräva i jorden..

Är SÅ GLAD att jag ska få fotografera åt en florist nästa vecka, det ska bli så spännande!

Njut av dagen fina!

KRAM
Hanna


 Sökte på namnet liljekonvalj och det betydde just som titeln lyder: Hoppet kommer åter...så vackert...
TACK för fina ord, jag blir så rörd.


11 kommentarer:

  1. Mmmm, känner doften av liljekonvalj ända ner till Skåne...längtar...en sån tur att vi har vår längtan, tänk om vi kunde få allt vi önskade i ett kick...hur stark skulle vår önskan och vår uppskattning då vara? Fast just idag skulle jag mer än gärna ha kickat hit våren på en gång! ;o)
    Kram Lydia

    SvaraRadera
  2. Jag har ju alltid tyckt att du är besläktad med huldrorna, så att du trivs med naturen har jag förstått!

    Underbar bukett du visar!
    Vilken lycka att få fota blommor!
    Ha en härlig lördag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Du tar verkligen fantastiskabilder!

    Ha en fin helg

    Linda

    SvaraRadera
  4. hoppet kommer åter tillsammans
    med ekorrbär, ~ kan det bli mer
    fantastiskt? känner så igen mig i
    ’det där’ med naturen .. ibland
    glömmer jag bort det, ~ & så
    kommer jag ut i en skog, vid
    ett hav, kring en sjö & minns att
    det är världens bästa medicin.
    mot allt, tror jag .. :)

    ser fram emot att se ’florist ~
    fotografier’ från Dig !!

    önskar Dig en riktigt vacker helg.
    tack för att Du delar med Dig.

    kram,
    hannah

    SvaraRadera
  5. Låter ju härligt att få fota åt en florist. Lycka till. Det kommer säkert att bli helt ljuvliga bilder.
    Ha en fin lördag / Liv

    SvaraRadera
  6. underbart...:)) älskar blomman med stjärnformen:)))

    Kram goa och ha en riktigt mysig helg:)

    kråke

    SvaraRadera
  7. Nydelig. Nå lengter jeg bare enda mer til våren...!

    SvaraRadera
  8. Hej fina, vilken vacker bild! Tänk snart är det dag för landet, längtar efter våren och värmen. Stor kram

    SvaraRadera
  9. Hej fina Hanna!

    Hur har du det? Hoppas allt är väl med dig. Underbara bilder bjuder du på som alltid. Blir alltid lika tagen av ditt bildspråk. Ljuvligt! Sluta aldrig fotografera vännen!

    Med hopp om vår.

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  10. Det är så sant ! Jag har börjat titta efter snödroppar i trädgården, även om det är lite tidigt.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  11. åh så underbart vackert!
    ekorrbär... har jag inte sett någon gång men wow, måste lägga beslag på några sådana tänker jag... :)

    kram jenny

    SvaraRadera