16.2.12

l ä n g t a n













Snart där










 FINA!
Tack för att du fortfarande tittar in..har varit så trött en tid...avundas alla som orkar så mycket...önskar att jag vore likadan...men jag har lärt mig hur jag fungerar.

Jag känner i hela mitt jag att dagarna blivit längre...att ljuset, det FANTASTISKA ljuset är på väg.....får enorma lyckokänslor av det. Mitt sinne blir lättare, min kreativitet större och livet känns helt plötsligt lite lättare. Just nu i denna stund tackar jag livet!

Varmaste kramar till dig!
Hanna

6 kommentarer:

  1. Åhh fina du!!! Ljuset och vårkänslorna kommer sätta srätt på dig ska du se;) själv har jag varit sjukskriven i två veckor nu så jag önskar inget hellre än att få bli frisk...
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att vi går mot ljusare tider... även om det känns lite grått, slaskigt och tråkigt just idag. Men våren kommer...

    En stor kram till dig / Liv

    SvaraRadera
  3. tack för att DU delar
    med Dig, hur än länge
    eller kort emellan !

    .. får ett brett léende
    när jag ser att Du dansat
    upp överst på min lista
    över bloggar, som att sakta
    öppna ett vackert inslaget
    paket ..

    ~ & angående tiden, ljuset ..
    jag är SÅ med Dig. snart, snart ..

    kram, hannah

    SvaraRadera
  4. Härligt.... snart vaknar allt till liv....vackert:))

    Kram goa Hanna:))

    Kråke

    SvaraRadera
  5. Ja, snar har vi våren här men innan dess kan det kännas lite tungt - så är det för mej också! Vilken härlig längtansbild! Den behövdes idag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Visst är det gott med det tilltagande ljuset...en lisa för själen...och du...även en trött Hanna är en enastående Hanna!
    Varmkram Lydia

    SvaraRadera