13.5.12

l i v e t s - r i k e d o m












Vackert betongfat av Kristina Strömberg





Idag blev jag överraskad av hela min fina, stora familj, blev så rörd av allt dom hade ordnat...så otroligt glad att jag har dom...vilken rikedom. T AC K för en underbar dag och att att Ni finns.

Gillar inte riktigt att vara i fokus men att fylla 40 känns ändå väldigt speciellt...i morgon på själva födelsedagen har både jag och min man tagit ledigt. Vi ska bara promenera, äta gott och skåla i bubbel. Naturligtvis ska flickorna få vara med senare! 

Har tänkt på vad jag vill ge mig själv...yoga, bättre matvanor och mera skatt får det bli...


All kärlek
Hanna





13 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS till dig på din stora dag i morgon!!!
    Låter som det blir en härlig dag:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Gratttiiis finaste Hanna på den stora dagen imorgon!!! ♥

    All Lycka!!

    Kramar Linda

    SvaraRadera
  3. Grattis i förskott fina du!!!
    Låter som en perfekt present till dig själv;)
    Hoppas att morgondagen blir toppen fin!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ett jätte GRATTIS till dig på din stora dag!
    Bubbel, kramar, familj mer behöver man inte..
    Kram Liv

    SvaraRadera
  5. Ett stort GRATTIS Hanna!
    Ha en underbar dag!
    många varma kramar!
    magdalena

    SvaraRadera
  6. Grattis på dagen !!

    Kramar @nette

    SvaraRadera
  7. ett jättegrattis till Dig, fina hanna !!
    önskar Dig en alldeles underbar dag !
    .. och sedan mycket yoga:nde &
    skrattande framåt.. :)

    varma, varma kramar, hannah

    SvaraRadera
  8. Grattis Hanna - you are one of my absolute favourite bloggers, there's a depth that comes through your pictures&words. x

    SvaraRadera
  9. Ett stort grattis...och ha en fin dag med familjen.

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  10. GRATTIS!!!
    Hoppas att du får en mysig dag med man och barn.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Grattis fining på din dag!:) Önskar dig mycket bus, skratt och kärlek:))

    Stora kramen...

    kråke

    SvaraRadera
  12. Stort grattis! Önskar dig en riktigt go dag med din familj!! Har kanske sagt det innan, men jag tycker såå mycket om din blogg! Har precis själv börjat blogga i all enkelhet och du ger så mycket inspiration! Ha det gott! Kram camilla

    SvaraRadera
  13. Grattis i efterskott fina Hanna!
    kram Lina

    SvaraRadera