23.6.08

s e m e s t e r v i l a





Finns det något härligare än att tvaga sig ute i det fria?...





...eller att få ett varmt fotbad med rosenblad i.





Här kommer jag få massor av nya ideer...tänk er att hänga upp vackra prismor i trädet...eller bokblad...eller...




Nu tar jag en låååång paus från storstadslivet...jag har snart semester och ska mestadels vara ute i skärgården. Det ska bli sååå underbart! Jag önskar er alla en varm och skön sommar med massor av HÄRLIGA stunder! STORT tack till alla er som besöker min blogg! Jag kommer att sakna att besöka er men vi ses ju snart igen! Ta hand om Er!
VARMA KRAMAR
Hanna

30 kommentarer:

  1. oh så vackert hanna, mmmmmm ett fotbad med rosblad i, lät som poesi! ha e underbar sommar med de dina! vi hörs och ses efter ledigheter! vi ska ju ta en gamla stan runda ju, hihi!

    varmastekramen lotten

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Ett sådant mysigt fotbad.
    Hoppas du får en underbar semester med familjen och en lång paus från den stora staden.
    Varma sommar hälsningar från Annika

    SvaraRadera
  3. Dina bilder är något utöver et vanliga, så fyllda av lugn och harmoni!

    Önskar dig en alldeles alldeles UNDERBAR semester och sommar!

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Ha en härlig semester. Din blogg är utöver det vanliga, många rofyllda, inspirationsrika bilder med nyfikenhet!

    Mvh Lena

    SvaraRadera
  5. Vackra bilder (som vanligt!)
    Ha en toppen semester och hoppas ni får bra väder!


    Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Ha en skön och vilsam ledighet nu!

    Hälsn.
    Emma

    SvaraRadera
  7. Jättefina bilder Hanna - men mest gillar jag den fina bilden på dig och dina döttrar. Fantastisk! :)

    SvaraRadera
  8. Ljuvliga bilder IGEN! Ett fotbad med rosenblad låter skönt, ha en underbar sommar i skärgården.
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera
  9. Så´n härlig sommarkänsla!
    Vad härligt att få uppleva kontrasten mellan storstadsliv - skärgård...jag kan föreställa mig att dina sinnen är öppna på ett helt annat sätt, i och med att du inte ständigt vistas i den miljön...
    Jag önskar dig både skön återhämtning och många härliga ögonblick med din familj! Hoppas att vädergudarna är oss nådiga, så vi får även det där lilla extra som vi så väl behöver...

    En sommarkram...och på återseende!!

    SvaraRadera
  10. Åh så vackert Hanna! Charmigt med den lilla spegeln och bilderna är som vanligt otroliga! Ha en rikigt skön ledighet och njut av varje dag, jag hoppas vi får rikigt sommarväder nu alla som ska vara lediga! Kram Ida

    SvaraRadera
  11. Hej Hanna!

    Ja det är verkligen underbart!
    Dina bilder har fångat känslan på pricken tycker jag..underbart!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  12. Jaadu, det där ser inte helt fel ut...hoppas du får en riktigt skön semester i skärgården med mycket sol och bad så hörs vi till hösten..//kat

    SvaraRadera
  13. Hej vännen!
    Vilka fantastiska bilder som vanligt! Du är en otroligt duktig fotograf Hanna!
    Hoppas ni har det underbart i skärgården...
    kramar i stora lass!/Susanne

    SvaraRadera
  14. Jag säger som de andra, fantastiska bilder precis som vanligt! Din blogg lever alltid upp till mina förväntningar. Ha nu en riktigt skön sommar!

    Kram från Helena

    SvaraRadera
  15. Men så vackra bilder du bjuder på!
    Och vad härligt med en paus i Skärgården.

    Önskar dig en skön ledighet med massor av vila och familjeliv!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  16. For en fin blogg med masse flotte bilder og mye god inspirasjon!
    Jeg er ny i bloggens verden, så titt gjerne innom en dag :)

    SvaraRadera
  17. Hej Hanna,
    jag ville bara säga att jag SÅ uppskattar din blogg när jag tittar in då och då! Dina bilder är så fantastiskt vackra och rogivande...det är skönt att vara här i din "värld" en stund...Tack & ha en skön sommar :)
    Varma hälsningar Cecilia

    SvaraRadera
  18. Hej Hanna!
    Ljuvligt härliga bilder som man blir lycklig av!
    Ha en alldeles underbar sommar tillsammans med din familj!
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  19. Underbara bilder som vanligt Hanna!

    Önskar dig en underbar sommar!!!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  20. Superfina bilder som vanligt, du fotar så vackert..

    Låter klokt med en paus och semester. Du får ha en riktigt skön sommar! Har du vägarna förbi kika gärna in på min blogg där du har nåt att hämta.. kram!

    SvaraRadera
  21. Jag beundrar verkligen dina bilder! Det är skillnad på att knäppa kort och ta bilder, inser man...

    SvaraRadera
  22. Jag hoppas att du njuter av en alldeles ljuvlig sommar! Jag njuter av dina foton så länge!! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  23. Jag hoppas att du njuter av en alldeles ljuvlig sommar! Jag njuter av dina foton så länge!! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  24. Vilka underbara bilder, så rofyllda och vackra! Ha en underbar sommar i skärgården! Vi ses snart!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  25. Hopas att du får en alldeles underbar semester och det låter som om du fortfarande sprudlar av ideér!:-)

    Ha en fin semester

    Kram från ett soligt Singapore

    SvaraRadera
  26. Hej, vilken undebar blogg du har, så vackra foton! ha en skön semester, jag besöker dig här igen när du kommer tillbaks :)

    SvaraRadera
  27. Heeeei Underbara bloggevenn!

    Takk for alle dine gode tanker og varmende ord! Gud så glad jeg blir :))
    Nå er jeg snart tilbake, men det er litt arbeid igjen..Og så blir det og nyte våre siste sommerdager. Sender deg en liten hilsen..Ååååå som jeg har savnet..
    Dine underbara bilder, dine gode varme ord :)

    Ha nå en herlig sommer med den beste nytelse livet kan gi. Sving med tærne i vannet, smak på et fersk jordbær og la vinden løfte skjørt og hår...

    Til neste gang vi sees, mange, mange klemmer fra meg!
    Aina

    SvaraRadera
  28. Hejsan, hittade just hit. Vilka underbara bilder!!! Kommer tillbaka!
    /Fredrika

    SvaraRadera
  29. Hej Vännen!
    Hoppas ni har det bra i värmen. Här verkar det vända lite nu och bli svalare....
    På Måndag åker jag o barnen ner till stockholm ett tag... Kanske vi kan ta en fika då!?
    kraam Susanne

    SvaraRadera