28.2.09

t r o - h o p p - o c h - k ä r l e k





   

   

   

   

   






Här kommer bilderna jag lovade på Anna Flebergs skapelser! Tycker att hon är såååå duktig..

 Jag får ofta skicka små sms till Anna efter fotosessionen och säga hur vackra jag tycker hennes saker verkligen är.... jag kan inte riktigt ta till mig allt då jag fotar, då är jag så inne i en helt annan värd.

Tänk vad mycket enklare det är att styla när man har vackra saker och är i en vacker miljö...man får massor av inspiration och energi. Man placerar ut sakerna där man tycker att dom passar med ljus, form, färg för att sedan plocka fram kameran och börja leta sig fram till bästa resultat...Å, vad jag älskar detta!!!!!!

Den ljuvliga klänningen på sista bilden kommer från Pia Aaseby. Henne kommer Ni snart att få se mer av!



Idag var det sista dagen då rabatten gällde hos Sara...HOPPAS att ni som varit där hittat någonting fint! Det vore OTROLIGT kul för mig att få höra vilka av Er som besökt hennes fina butik den sista månaden och vilka eventuella köp ni gjort där!

Ha en fortsatt underbar helg!

Varmaste kramar
Hanna

47 kommentarer:

  1. Vilka läckra saker och åter igen vilka fina bilder du tar..

    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. ohhhhhh tappar all sans, hjälp så vackert, gu så jag klickat och stått i, hihi! korsen är ljuvliga och lampskärmen är heeeeelt oemotståndlig!ha det gott, du goa, varmkram lotten

    SvaraRadera
  3. Vilka sagolika kreationer i sagolikt vackra foton...jag hittar inga ord...
    Tycker det är så vackert med spetstyg omgivet av järntråden, t ex den söta fjärilen.
    Kram
    Helen

    SvaraRadera
  4. Men Hanna, jag blir mållös...så himla vackra alster. Svårt att välja vilken jag tycker är finast, lampskärmen...nä, det får bli hjärtat med spets...fast korset med spets är ju också så himla fin. ALLA är lika fina, tusen tack för att du delar med dig av dem.
    Ha en ljuvlig söndag,
    Lydia

    SvaraRadera
  5. Fjärilen i spets...åh så vacker.
    Lampskärmen.
    Hjärtana i alla varitationer så sagolika.
    Du är så generös som delar med dig och visar hos allt det vackra. TACK.

    Har inte varit i butik S, men ska dit så fort tid ges.

    Ha en underbar söndag.
    Kram:)

    SvaraRadera
  6. Hur underbara som helst, jag blir hagalen!

    kram

    SvaraRadera
  7. Smäktande vackert...

    Man önskar att man kunde sätta igång själv med spetsar och pärlor och trådar...

    Har ju tyvärr inte varit i Stockholm...så inga inköp.
    Men visst var det Sara som var på omslaget till Drömhem?!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  8. Jaa, det är såå vackra saker hon gör.

    Jag förstår att det måste vara underbart att arbeta med så vackra saker. Jag blir verkligen inspirerad till att göra något liknande själv hemma med min pyssliga dotter......

    Du tar underbara bilder Hanna, ett djup i dem som jag älskar

    Jag har tyvärr inte varit i S butik denna månad. Har varit där förut och kommer nog dit igen under våren

    Bästaste kramarna till dig
    Lena

    SvaraRadera
  9. Anna Fleberg... vilken kvinna, vilka "smycken" hon frambringar - jag blir helt mållös. Så vackert! Och Pia Aaseby... inte sämre hon. Hennes ljuvliga lavendelhjärtan i linnen och spets, linneservetter med fantastiska monogram och söta små klänningar. Som om det vore till ljuvaste änglar... har du fått fota hennes grejer också? Träffade du henne när hon var i Stockholm eller?

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Hej !

    Många vackra saker är det och alla foton älskar jag :)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Godmorgon...

    ( my only danske word ) ;o)

    Very nice. I like you're Pictures so much. Everything is wunderful. In real I don't understand what you're wrote, but the Pictures say more than words...

    Heartly Hugs Christine

    SvaraRadera
  12. UNDERBARA skapelser - jag instämmer...och måste kika igen!

    Så läckert!

    Kram,

    Anna

    SvaraRadera
  13. Jag hann inte dit tyvärr men jag måste ta mig dit snart.
    Otroligt vackra saker du visar, så romantiskt.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  14. Vackra bilder av vackra saker!
    Vet precis hur du känner dig när du fotograferar och omvärlden försvinner, en skön känsla.
    Ha det bra
    Camilla

    SvaraRadera
  15. Dear Hanna,
    your pictures are soooooo loveley and wunderful!!! Thank you for this heartful moments,that I have, when I looking for your posts!!!
    with love and kisses Jasmin

    SvaraRadera
  16. tack söta du!!! du gör mej glad i hela kroppen!!! :)

    så duktig både hon och DU är!!!
    önskar jag hade en bra kamera o kunde lära mej ta bra bilder..... in my dreams ;D

    ha en underbar söndag!!
    kram linnea

    SvaraRadera
  17. Deilige,vakre ting som blir enda vakrere fotografert av deg:-))
    Superdeilig dag & Stooor klem fra Randi

    SvaraRadera
  18. Man blir helt trollbunden av dina ljuvliga bilder! Jag faller nästan i trans!!!De kvinnorna är så oerhört duktiga och kreativa och gör de mest fantastiska skapelser, måste vara så inspirerande att fota deras saker. Men Hanna, du kan verkligen styla och fota med känsla.Du fångar precis rätt stämning!Jag blir alldeles salig!
    Ha det bäst!
    Kram
    Marie minlillaveranda

    SvaraRadera
  19. Den där lampskärmen var den vackraste jag sett i hela mitt liv. Vilket arbete.

    Ljuset på dina foton är magiska som alltid, Hanna.
    Jag tycker att du får till en sån mystisk magisk och vacker stämning.

    Många kramar.

    Förresten, jag blir jämt så glad när jag ser att du varit in till mig och kikat ;)

    SvaraRadera
  20. Hej Hanna!

    Blev helt kär i lampskärmen! Alla andra saker är ju också jättevackra!

    Tack för fin inspiration!

    Ha en fortsatt trevlig dag, kram Lena

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Åh, så mycket fina saker!
    Jätte fina... :)
    Och du tar såååå fina kort!
    Det blir ett liv i varje bild, du är så duktig!

    Ha en jätte bra kväll.
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  22. Helt underbara skapelser!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  23. Awesome pictures of beautiful things.
    I just love that hearts!!!

    SvaraRadera
  24. Sakerna och dina foton är helt fantastiska! Ren och skär njutning! :) Stor KRAM till dig!

    Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

    SvaraRadera
  25. oj vilka fina saker, min favvis är lampskärmen!
    du tar så fina bilder, det är en fröjd för ögat.

    Sabi

    SvaraRadera
  26. Åå, vilka fina och helt underbara bilder och saker. Klänningen var super fin.
    Jag och Mamma skulle ha åkt till Butik S men vi hade inte tid, vilket var synd. Hon har så himla mycket fint i butiken!
    Ha det bra!
    Kraaaaaaam Alice ♥

    SvaraRadera
  27. Jag har verkligen blivit helt såld på Annas saker,men var får man tag i dem? kraam Susanne

    SvaraRadera
  28. Annas skapelser är helt underbara och dina bilder är alldeles sagolika Hanna, vilken kombintion ni två är.

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  29. Så otroligt vackra saker hon gör. Den där lampskärmen vann en plats i mitt hjärta!
    Önskar att jag inte hade så långt upp till Saras butik, då kunde jag nog allt berätta vad jag hade köpt:-D
    Ha en bra start på veckan!
    Liv

    SvaraRadera
  30. Hej Hanna
    Åååå så vackra saker Anna Fleberg gör. Och dina foto gör att du lyfter fram alla saker så fantastiskt fint. Jag bara sitter och njuter av dina bilder, ni är sååå duktika båda två.

    Krammmm annica

    SvaraRadera
  31. Hej !!!!!
    Otroligt vackra bilder , som vanligt.........!!!!!!!
    Önskar dig en trevlig vecka,
    Kram,
    Monica

    SvaraRadera
  32. Vackra bilder och vackra skapelser! :)

    SvaraRadera
  33. Det är som i en saga att titta in här!! Vilka otroliga bilder du tar!! Och Annas arbeten, de vackraste och mest annorlunda, såå fina!! Vill ha alla :)

    Kram!! Jenny

    SvaraRadera
  34. Verkligen hantverk med både saker och kameran.
    Nej vad konstigkt det blev..
    Förstår du vad jag menar?
    Hoppas det!
    fint är det iallafall.
    Kram
    annika

    SvaraRadera
  35. Underbara bilder!!!

    Förstår att du går igång på allt det fina som finns där! =)

    Kram Sanna!

    SvaraRadera
  36. Ljuuuvligt!! Både Annas vackra ting och dina foton.. njuter!

    SvaraRadera
  37. Va många ljuvliga saker du visar....ögongodis!!

    Kram

    SvaraRadera
  38. Hej Hanna

    Det var så kul att träffa dig!!!

    Du är så himla go och rar!!!!

    Kram

    Helena

    SvaraRadera
  39. Nice, så fint och ljuvligt!

    Kramis
    Nettan

    SvaraRadera
  40. Hej goa Hanna!
    Annas saker är helt fantastiska... Skulle ha varenda en av hennes vackra saker... Så vackert med spetsen ihop med den råa tråden... Och sedan med dina vackra foton så kan det inte bli bättre...
    Vi ses nästa gång vännen...
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  41. Oj det var visst Alice som var inloggad...*fniss*
    Det kan bli lite tokigt när vi har flera bloggar...
    Kram igen /Susanne

    SvaraRadera
  42. Hej,

    Har hunnit kika in här många, många gånger den här veckan men inte hunnit lämna någon kommentar förrän nu. Jag kan nog inte se mig mätt på dessa underbara bilder och föremål...så vackert, så vackert. Tack för allt vackra ni delar med er av.

    Har varit på väg till Saras butik flera gånger men det har alltid kommit något annat emellan, det har varit så galet mycket nu en tid. Men jag ska definitivt dit, helst så snart som möjligt :-)

    Ska bli spännande att få se mer av Pia Aaseby.

    Ha det så gott!

    Kramar
    Katarina

    SvaraRadera
  43. Je suis en admiration devant ces jolis coeurs en dentelle et fil de fer ! Merci pour ces belles images !

    SvaraRadera
  44. Hanna!Dina bilder är så otroligt vackra, jag bara njuter - tack! Stor kram, Minna :)

    SvaraRadera
  45. Vilken underbar sida du har!!
    Bilderna du visar e fantastiska.. Tack för det!!

    Kram!!

    SvaraRadera