16.6.10

s o m m a r m a î a











Smycken: Soul of Maîa
Fotograf: Hanna Rössner




Jag håller på att fotografera Maïas UNDERBARA höstkollektion för fullt....mitt lilla marockanska träbord används flitigt, både på ovan och undersidan..det är fantastiskt att kunna arbeta hemma i bland...nackdelen är väl att man har svårt att sluta. Sitter gärna och redigerar sent på kvällarna i tystnad.
Nästa vecka fotas Maïas imagebilder, det ska bli sååå kul...SEN är det semester för min del, LÄNGTAR!!!!

Visar här några jättefina sommarnyheter från MAÎA...dom handknutna långa halsbanden med liten buddha är en klar favorit, tar knappt av mig min längre.

TACK för alla hälsningar, här och på mailen...är dålig på att svara för tillfället men jag har snaaaaart det lite lugnare!

KRAM!!!!
Hanna


12 kommentarer:

  1. Jättefina smycken!
    Känner sååå igen mig i att det är svårt att sluta jobba när man är hemma, jag ska bara...kan vara en viss risk med det, men samtidigt får man en sån kick av att verkligen bli klar med det man håller på med.
    Just nu bygger vi ut våra Trädgårdsdrömmar och det är hur mycket som helst att fixa med, hur kul som helst! :o)
    Idag är min fösta sommarlovsdag; HURRA!!! :o)
    Passar på att önska dig en skön semester så här lite i förväg,
    kram Lydia

    SvaraRadera
  2. What a fantastic jewlry <3

    SvaraRadera
  3. Hanna,
    dina foton är så levande...vackert,vackert!

    stor kram

    magdalena

    SvaraRadera
  4. Så vackra smycken, och så underbara foton. Verkligen en njutning för ögat!

    Ha det gott, nu när semestern är i antågande...

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att du snart får lite semester, dig väl unnat.
    Hos dig njuter man alltid Hanna och bilderna på din flicka var sagolika.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  6. Your blog is amazing (although I am speaking not a word in Swedish)... Great photo style!

    Ingrid

    SvaraRadera
  7. what a beautiful photos!
    and what a beautiful jewelry!

    SvaraRadera
  8. Mums vilka fina smycken :)

    SvaraRadera
  9. Ja, underbara är de... smyckena OCH bilderna! Vill också ha buddhan! Underbart!

    Hoppas du får en lååång och härlig semester!

    Stor kram,
    A, Noamaja

    SvaraRadera
  10. Hanna!!
    höstfika låter jätte mysigt!

    du får ha en underbar midsommar och välförtjänt semestern...

    största kramen

    magdalena

    SvaraRadera
  11. Mmmmm...ljuvliga bilder som vanligt här hos dig Hanna! Du vet ju hur mycket jag älskar dem :)

    Har inte haft tid att lämna några avtryck på länge nu men jag tänker ofta på dig och undrar hur du har det :)

    Kraaaam allra käraste Hanna!
    Carina

    SvaraRadera
  12. Hej Hanna!

    Hoppas allt är bra! Kikar in och önskar dig en underbar sommar!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera