16.6.12

s o f i a - l e d a r p





picasion




Sofia Ledarp
Foto: Hanna Rössner







För ett par veckor sedan fotograferade jag fina och otroligt gulliga Sofia Ledarp.
 Sofia är skådespelerska och en del av Er har säkert sett henne i  Millenium filmerna, Oskyldigt dömd, Försvunnen eller i någon annan film eller teater. Just nu spelar hon i Dom tre musketörerna på Stadsteatern som jag gärna skulle vilja se.
 Såg Den man älskar med Sofia och Rolf Lassgård häromdagen som jag verkligen kan rekommendera! TACK för en fin och rolig fotosession, Sofia!

Den underbara hatten fick jag som rekvisita av mina FINA vänner när jag fyllde år, Sofia var såååå snygg i den, Ni ska snart få se!

KRAM alla FINA, hoppas att Ni har det bra!

Hanna



5 kommentarer:

  1. Håller med dig Hanna!
    Sofia är inte bara galet begåvad, hon är underbart mysig & trevlig också!!!
    ...precis som DU!

    SÅ FINA BILDER!!!

    Love you
    S.

    SvaraRadera
  2. Åh, så fint Hanna. Vill se mera. Håller med Sara, du och Sofia~vackra på både in och utsidan❤

    SvaraRadera
  3. älskar det här ..
    Du är fantastisk !

    SvaraRadera
  4. Gillar alla dina bilder...älskar bilden på dina hoppande tjejer...man ser verkligen glädjen att få ha sommarlov:)))

    Kram på dig fina:)

    kråke

    SvaraRadera