3.9.11

k o r g - r o t t i n g- o c h - h a m p a











Klicka på bilden för större format!

Foto: Jag







Heeeej alla FINA!!!!

Efter en intensiv men rolig vecka hinner jag äntligen med ett litet inlägg...Var b la på formex två halvdagar, helt perfekt för min del som annars lätt blir helt matt av alla intryck och värme. Hälsade på PB HOME:s  underbara monter, dom hade precis fått deras katalog klar! Det var en obeskrivlig känsla när jag fick se den. Balansen mellan mina inspirationsbilder och Lisa Jonssons produktbilder kändes jättebra och pappret var fantastiskt..tjockt och matt precis som jag älskar. När jag sedan öppnade katalogen fick jag en smärre chock då jag får se en helbild på mig själv när jag fotograferar...helt ovetandes. Jag blir både chockad och rörd. Jag känner en sådan värme och uppskattning att jag ännu inte har slutat le...TACK TACK TACK för dom värmande orden Pia och Ben, dom får mig att vilja ännu mer och min kreativitet att blomstra.

Sötaste Soul of Maïas Sussi hade gjort en otroligt fin monter i den vackraste färgskala! Stor KRAM duktiga du!

Suck, hinner aldrig riktigt få till det så jag kan visa er bilder av mitt hem...ja, ja, tog i allafall fram kameran i ett egentligen alldeles för mörkt ljus och fotade lite....har det fortfarande lite sommrigt hemma...vill/hinner inte riktigt släppa in hösten ännu....önskar mig iallafall en stor härlig naturfärgad hampamatta,  tips någon?


Ha en fin söndag!

KRAM så länge!
Hanna

10 kommentarer:

  1. HIhi vilken kul överraskning för dig;) Du är så himla duktig, dina bilder är underbara! Kram fina du.

    SvaraRadera
  2. Gorgeous images as always... Your blog is just incredibly beautiful and such an inspiration...cxoxo

    SvaraRadera
  3. Först av allt, bilderna från ditt hem är underbara ! Och det får mig in på det andra: du är värd all uppskattning du får ! Du är en fantastisk fotograf.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  4. Grattis till uppmärksamheten, den är du verkligen värd!!! Oj, så roligt!!!

    LJuvliga bilder från ditt hem! Kul att få se...!
    Antar att du haft bråda dagar med Formex och allt omkring!
    Önskar dej en härlig söndag!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att hitta hit! Jag älskar dina vackra fotografier och fina inspiration och lägger till dig på min blogglista! Ha en skön söndag! Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Underbar tonpalett som alltid Hanna!

    SvaraRadera
  7. Sååå vackert:)) Sug åt dig all uppmärksamhet...du ger sån fantastisk inspiration:))

    Kram på dig...

    kråke

    ps. Mio och Ikea har hampamattor jag vet dock inte hur stora..:))

    SvaraRadera
  8. Var det du i katalogen - Grattis det är deu väl värd!
    Såg även att de var du som fotat till Soul of Maias-
    underbara bilder. Du är fantastiskt duktig.

    Bilderna från ditt eget hem, vad ska man säga-ljuvliga.../Åsa

    SvaraRadera
  9. ...så mysigt Hanna!

    Stor Kram på dig...det är nog snart tid att ta det svarta ,goda, fyllda med dofter...

    SvaraRadera
  10. Hej jag tror jag vet var du kan köpa en stor hampamatta, maila mig på butiken@cestlavie.se så kollar jag upp! :)

    SvaraRadera