19.10.11

d r ö m m e r












UPPDRAG: PB HOME
FOTO: JAG



Klicka på bilderna för större format!




Hej alla underbara!



Just nu drömmer jag mig bort till Trollhättan där jag fotade åt PB Home i somras...snart blir det av igen...alltid lika kul att komma dit. Sist var vi i en otroligt inspirerande miljö som jag mer än gärna skulle kunna bosätta mig i. 
Här hemma går det väääldigt långsamt, tycker alla andra är fantastiska som hinner och orkar så mycket....Jag har iallafall äntligen (HURRA) köpt beslagen till köket som jag hoppas ska passa bra...vi har en funkislägenhet så det blev två funkismodeller!

STOR KRAM så länge!
Hanna

11 kommentarer:

  1. Underbara bilder som alltid :) blir så glad när jag ser at du gjort ett inlägg, gillar den dusty lilac kjolen som man ser en volang av. Jag hinner inte heller så mycket, mäste man det :)?Christina

    SvaraRadera
  2. Jag drömmer jag med !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  3. Jag förstår om du drömmer om dessa härliga miljöer! Åh,så fin bilder och så vackert allt är!!!
    Låter spännande med nya beslag! Här har jag också köpt beslag till "nya" huset! Målar mest väggar nu - såååå långsamt det går, märker att jag är otålig!
    Ha det gott!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Hej fina,
    Snart drar vi, du och jag. Är det dina puffar vi trängs med i kupén denna gång:) Ska bli roligt att åka igen! Herregud vilket hus de har, ska vi flytta in som pigor? Pix pax för järnsängen:)
    kram kram

    SvaraRadera
  5. Håller med om att det är lite sirap i allt jag gör just nu, men ibland får jag lite överskottsenergi och går till något bra. Hösttrött! Vackra bilder. Har PB Homekatalogen som inspirationskälla för de fina bilderna. Lycka till med projekten!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Hej Hanna,
    jag säger bara VILKA BILDER...
    Vad otroligt kul fotoprojekt!
    Här kommer en stor kram från en riktig stresspåse just nu, på jobbet går det undan men hemma sackar det efter... men det gör inget tänker jag :-)
    Susanne

    SvaraRadera
  7. Vackra bilder tagna av en vacker själ. Tack för en mysig morgonkaffe, kramar

    SvaraRadera
  8. Så mycket vackert. Gillar verkligen din lätta, softa, vintage stil.
    Tack för titten.

    SvaraRadera
  9. Hanna, I like your blog very much! Thank you for your beautiful photos!
    Yuliya

    SvaraRadera
  10. Ser fantastiskt ut!

    Ha en trevlig Halloween-helg
    ♥ Kramar från Camilla och Kungsbacka ♥

    SvaraRadera