6.10.11

l e d i g h e t











Uppdrag: Hans-Mikael
Foto: Jag





Efter en intensiv period med roliga fotouppdrag bär det nu av till Visby och lite ledigehet i morgon...ÅÅÅÅ, vad det ska bli underbart att bara strosa omkring med min älskade stora flicka och träffa min fina syssling och hennes goa barn. Gotland har någonting alldeles speciellt som tilltalar mig.

Skulle så gärna ta mig mera tid för bloggen men det har verkligen gått i ett...har lovat mig själv att börja yoga, vet att jag mår så bra av det....dessutom är jag otroligt laddad för att ta tag i mina extrakilon som ju är såååååå sega att bli av med, HJÄÄÄÄLP mig Niina!  Klippte av mig håret igår så det känns iallafall som en omstart, VÄLKOMMEN KÄRA HÖST!

Förra vecka hade jag ett fotouppdrag för en annons till butiken Hans-Mikael på Humlegårdsgatan. Dom har allt man kan tänka sig, allt från vackra tvålar till stora fina skåp. Just nu håller dom på att göra om butiken, ska bli spännande att få se hur det blir. Jag ska även fota åt deras hemsida sedan, lovar att säga till när den är klar!

Ha det gott alla underbara!

STOR KRAM
Hanna


11 kommentarer:

  1. Ha det nu så skönt på din resa med nära å kära å njut:)) Alltid inspirerande att titta in hos dig:))

    Kram du fina...

    kråke

    SvaraRadera
  2. Underbart vackra bilder som vanligt.

    Ha en riktigt trevlig resa och njuuut av ledigheten

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hej du fina!
    Härlig bild, stämningsfull och vacker. Hjälper dig gärna det vet du! Ha det så gott på öjn och hälsa mina fina svägerska med en stor kram.
    Kram Niina

    SvaraRadera
  4. Jag har med en tanke på att resa bort,ta en lång helg,har blivit mycket jobb...velat mellan Öland som tillhör min barndom...eller resa till Gotland som jag aldrig varit...Förslag? :)

    SvaraRadera
  5. Åhh en favvobutik för mig!!! Ska bli spännande att se hur du får till det. Önskar dig en jättefin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Passa på att fyll dig med energi av det som du mår bra av. Väntar med spänning på dina bilder... =)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Älskade Gotland, strosa i Visby när dimman ligger tät och stegen ekar mellan husen, det är underbart// Christina

    SvaraRadera
  8. Så vackra bilder. Härlig blogg du har.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Nydelige bryllupsbilder i innlegget under her !
    Her er det også høstferie (ledighet) Høsten er en flott årstid !

    SvaraRadera
  10. Hej Hanna!

    Kikar in för att säga hej & uppdatera mig på vad du pysslat med på sistone! Finfina bilder vännen! Brudparet var ljuvliga!! Du är så duktig Hanna - vad kul att det snurrar på med fotojobb! Själv är jag mammaledig just nu till lilla pyret, men det kliar i fingrarna att dra igång snart igen :)

    Stor kram Jes ♥

    SvaraRadera
  11. Käraste hälsningar från Kristina o Pappa

    SvaraRadera