31.10.11

j u s t - n u












Uppdrag: PB HOME
Foto: Jag

Klicka på bilden om du vill se den större!






Hej Fina!

Just nu sitter jag och redigerar bilder från fotograferingen med PB HOME förra veckan...alltid lika kul och inspirerande att få komma dit. Tusen tack för allt Pia, Ben och hela gänget, Ni är fantastiska!

Just nu har jag fått ny energi, energi som har fattats mig ett bra tag nu. Efter tre gånger hos min kiropraktor har det hänt något...tror absolut att det har med det att göra. Nu vill och ska jag ta hand om mig själv bättre.



Just nu kan jag inte sluta lyssna på denna underbara tolkning med Laleh!


Just nu vill jag leva, just nu!
Just nu vill jag känna, just nu!
Känna luften i mina lungor,
Känna blodet som pulserar, 
Känna ljuset i mina ögon,
Känna tiden som passerar.
Just nu!


KRAMAR i massor!

Hanna






6 kommentarer:

  1. Dina bilder är helt fantastiskt vackra!!

    Härligt när inspirationen börjar komma tillbaka och visst är det så att kroppen kan hålla tillbaka så mycket när den inte mår bra. Yoga är ju toppen i dem fallen med!

    Ha en mysig kväll!

    Kramar Linda

    SvaraRadera
  2. Beautiful pictures, the light and colour is so cool and clear..glad your feeling more inspired xx
    Lynn

    SvaraRadera
  3. Hej, visst var Lalehs tolkning bäst:) Fina bilder också! Christina

    SvaraRadera
  4. Vakre Bilder og ord...som vanlig!!
    Du er så flink ;O)))))
    MineBlom

    SvaraRadera
  5. Lalehs tolkning är så fantastisk så man bara ryser när den spelas. Vilken kvinna att sjunga. Mycket vackra bilder.

    Ha det gott, Marie

    SvaraRadera
  6. Lalehs tolkning går på högvarv i huvudet "just nu" och den passar till årstiden och känslan man har nu...precis den känslan som infinner sig efter att kika in hos dig! Vackra bilder!

    //Sophie på Hammarö

    SvaraRadera