1.1.08

e t t - g o t t - n y t t - å r



Tvålar...mmmm, jag gillar verkligen vackra, enkla tvålar med underbara dofter..här är en fantastisk massageoljetvål (nederst) som är en ny favorit.


Nya lantliv som jag läser just nu...särskilt det här fina repotaget.....vill oxå...det är nog en dröm att både få fota, styla och ha ett sådant hem...någon dag kanske..


Gotland....där skulle jag vilja bo. Inspirerande bok.



Zetas trädgård är en plats där jag mår bra av att vara....just nu är det dock stängt så jag får nöja mig med boken som oxå är härlig.




Känner mig såååå stolt när jag bläddrar i denna lilla bilderbok då det är jag som nästan tagit alla bilderna.....




Min nya yogamatta och lilla yogafigur som jag gillar.












Ett nytt år....underbart tycker jag. Gillar att "slänga av mig" det gamla året och kliva in i ett nytt friskt år. Jag har lovat mig själv att börja yoga igen...jag gillar det verkligen, köpte en riktig yogamatta i fårskinn i går, min jobbarkompis är yogacoach så jag har ett proffs att fråga vilket känns bra.
Jag ska oxå börja ta tag i vår lägenhet vilket jag ska försöka visa här på bloggen...och fota ÄNNU mer...fotar bara manuellt just nu och lär mig massor.

Jag önskar er alla som läser här ett underbart nytt år!
Ha det gott
Hanna

2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder! Lär dig..? Jag tycker du fotar otroligt bra redan nu :)
    Känner nästan doften av tvålarna...
    Åh vad skoj att du fotat till en bok..!
    Gillar oxå att fota, men december-januari-ljuset är ju inte riktigt vad man kan önska sig ;)
    Yoga låter skoj, har bara provat en gång, och det var kul!
    Ha det så jättebra!
    Mia

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder! Du är verkligen jätteduktig på att fota! Det där reportaget i lantliv, visst är det helt underbart! Jessica som har det hemmet hade tidigare en blogg, torpliv, den var en av mina absoluta favoriter. Tyvärr har hon lagt ner bloggen, snyft!

    God fortsättning på det nya året!
    Kram Marie

    Ps. Glömde ju nästan, vad kul att du har fotat till en bok!

    SvaraRadera