30.12.07

b l o m m o r - o c h - s p e t s



Här är en av mina älsklingsskålar med vatten, silverkulor och eukaluptus i som var alldeles för torr och började brinna vid fotograferingen...ha, ha, ha...det är bränt löv som syns i vattnet.









Min kära syssling, Ulrika Björkman, gör dessa vackra tavlor som är av riktiga gamla spetsdukar (på träplatta). Hon arbetar med gips och sprayar med färg så att dukarna får skuggor. Visst är dom fina?

Var bara tvungen att fota mina tulpaner jag köpte igår.....det kändes nästan lite föööör tidigt för min del men med lite blåbärsris och eukaluptus blev det inte fullt så vårigt.
Ha en underbar söndag!
Hanna


3 kommentarer:

  1. Önskar dig ett gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Oj, det lät lite farligt, brinnande eucalyptus..! Men väldigt vackra bilder fick du i alla fall :)
    Stor kram
    Mia

    SvaraRadera
  3. Kul att hitta in till din vackra sida...håller med dig allt vackert ger en kraft och pyssel gör en lycklig!! =) Gott nytt på dig! kramisar Malin

    SvaraRadera