16.12.07

t r e d j e - a d v e n t
















Gud så snabbt det går...det är ju bara en vecka kvar till julafton i morgon. Jag är nästan klar med julklapparna men har massor av saker kvar att göra...tryffel, mozartkulor, mintkyssar, kola, flera pepparkakor....mm. Nu börjar jag iallafall känna av julstämmningen på riktigt. Efter en underbar sovmorgon, ljuvlig frukost med familjen åkte vi hem till min pappa med mamma, syskon och syskonbarn och åt gröt, skinka och maaaasssor av kakor...dom hade verkligen gjort det mysigt...nu är det bara snön som fattas för att få känna det där riktigt juliga.
Ha det gott!
Hanna

1 kommentar:

  1. Älskade syster! Vilken fin blogg med vackra bilder. Jag tycker du är SÅ duktig fotograf, jag berättar alltid stolt om dina bilder! Visst är det helt otroligt att det snart är jul, jag fick en riktig flashback idag när vi var hos pappa...kommer du ihåg julaftons morgnarna, när vi gick ner för trappan och såg granen, det kändes alldeles magiskt...Vill så gärna ge mina barn den känslan också, men det känns svårt att lyckas med det. Nu ska jag sätta igång och göra ostkakor........he he he skoja bara, så duktig är jag inte, jag ska spela lite på KING ;)
    Många kramar från din lillasyster

    SvaraRadera