26.12.07

a n n a n d a g j u l

Silverstjärnan i topp!


En närbild av granen...mina nya fina kulor gick inte att sätta på dom nätta grenarna.

Mistel....ett måste hos oss.



Dom här pepparkaksgranarna har blivit en ny tradition.





Ett par av barnens fiiiina julklappar till oss.





Tänk att julafton redan har varit...det känns alltid så annorlunda efter...visst njuter jag av mellandagarna, dom är verkligen så där fridfulla och härliga MEN det där magiska är borta. Det magiska som jag känner i hela december som jag har känt sen jag var liten. Jag hoppas att det aldrig går bort. Här hemma doftar granen underbart fastän den inte blev så stor som vi önskade...min stackars kära man åkte runt halva stan dagen innan julafton och letade men alla stora granar var slut så det fick bli en ganska liten och smal gran....men det blev jul ändå!










Ha det gott!










Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar