25.5.11

c o c o - c h a n e l








Make up och Hår: Amanda Björck
Foto och styling: Jag






Hej alla Fina!
På fotosessionen förra veckan hade jag fixat tre olika teman, här inspirerades jag lite av Coco Chanel.

 Jag hade hittat en gammal sammetsklännig på second hand och massor av oäkta pärlhalsband som jag virade runt i olika längder, örhängena fann jag på butiken Antikt gammalt och nytt på Mäster Samuelsgatan 11 och fjäderboan samt den vackra hatten lånat av världens bästa Helen!  Amanda hade gjort en vacker frisyr som raserat lite på just detta foto efter allt spexande men jag drogs som vanligt till en "bortåtvänd" bild... får se om Hanna oxå gör det. ALLTID lika spännande att se vilka bilder folk väljer.

STOR KRAM så länge, lovar att visa mera då jag är klar! På fredag har jag nästa fotosession...lika spännande igen!

Hanna

9 kommentarer:

  1. Wow, amazing photography! It's enigmatic, mysterious and elegant photo picture ...
    Yulya

    SvaraRadera
  2. Vackert! Stilfullt och helt underbart. Dina bilder är så fina och levande, man liksom drömmer sig bort. Älskar när det är flera i en "serie" liksom ;)

    Kramar @nette

    SvaraRadera
  3. Men vilka underbara bilder du tar ! De är fantastiska !! Någon gång hoppas jag att du kan fota mig ... ;)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  4. Vilken känsla du förmedlar med dina underbara bilder! Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Hej Hanna! Du bara måste ha ett av de mest underbara jobb som man kan ha... för utom kanske det jag också har, hihi. Driver min härliga butik och utvecklas dagligen i eget företagande vilket alla som vill borde få känna på någon gång i livet. Arbetstider existerar inte längre utan är nu en livsstil. Ha det gott, Marie

    SvaraRadera
  6. Hej Hanna!

    vilka fina nyanser du fångat...skapar värme och harmoni...
    vill se mera av din spännande fotosession...
    ha en underbar helg!
    kram

    SvaraRadera
  7. Härligt ljus i bilden så där lite retro a la coco chanel;))

    kramis kråke

    ps. Ha en underbar mors dag:))

    SvaraRadera
  8. Sensuellt. En raffinerade stämningsbild.
    Kram från Kristina o pappa

    SvaraRadera
  9. Hej du kära,
    Vilken underbar bild, den är magisk! Ser ut att komma från en snygg 40-tals film. Kan inte vi också börja klä oss som Coco Chanel, jag kan vara Coco och du Chanel, deal?
    kram kram

    SvaraRadera