15.5.11

p l a n e r i n g














Just nu går mycket av tiden åt till planering och sökande efter rekvisita och kläder inför kommande fotosessioner....det är vansinnigt roligt men tar mycket mer tid än man tror. Alla ideér går dock inte att uppfyllas...just nu skulle jag behöva ett piano, gärna mitt på ett vackert torg.....någon??? Och 1700-tals klänningen har jag inte hittat någon passande ännu...

I fredags fotade jag fyra härliga syskon, det var fjärde året i rad, otroligt roligt att få den äran...och att få se dom växa upp är underbart! SNART kommer bilder, Marie!

TACK för alla fina hälsningar, Ni förgyller min dag...och TACK för all fin uppvaktning, jag ler bland alla vackra blommor!

Varmaste kramar
Hanna

8 kommentarer:

  1. Og du forgyller min hverdag Hanna!! Alltid!! Så glad jeg ble for din hilsen, takk kjære deg. Det var så fint å høre fra deg igjen :)) (selvfølgelig kommer vi ogs møtes en gang i fremtiden, det vet jeg..) Har tenkt veldig mye på deg det siste halvåret. Men ja, jeg vet jo at tiden flyr fort når man jobber med noe man elsker. Og ditt arbeid må få skinne. De nye ideene høres magiske ut, som et eventyr, gammelt torg, piano og vakre periodiske klær. Jeg ble tidligere fascinert av en reportasje via !Style me pretty". Har du sett denne ?

    http://www.stylemepretty.com/gallery/gallery/2820

    Så fantastisk inspirerende...

    I morgen er det nasjonaldag her i Norge, så jeg prøver og fikse både hus og klær, så i dag står alt på hodet. Håper på finfint vær. Må du også ha en herlig uke, må Inspirasjonen flomme og gi deg energi! Stooor klem fra Aina

    SvaraRadera
  2. Det låter ju jättespänande med det du räknar upp och jag förstår att du tänkt ut något alldeles extra - ett piano på ett torg....? Det låter läckert!
    På min skola finns en gammal avgnagd vit tramporgel....hm...jo, även ett svart piano som ju kan bäras ut...! I övrigt många läckra miljöer därute.
    Hör av dej om du tycker att det låter intressant!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Härlgit Hanna,jag skulle vilja beställa dimma i den skogsgläntan jag hittat,tror du de går att få på beställning tro? :) Hoppas allt är väl,länge sen nu...

    SvaraRadera
  4. Åhhh vad fina foton du ger oss jämt, har följt dej så länge, beundrar dina vackra bilder via mina leverantörer, PB & Fé, underbart!
    Jenny Myrra

    SvaraRadera
  5. Vilka bilder, vad roligt det hade varit att få uppleva en dag med dig, du verkar ha ett spännande jobb.

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  6. seems like you are doing really well ;)
    Sorry can;t help you with a piano ;P

    SvaraRadera
  7. Hej min fina vän! Snart åker vi du och jag, har fått biljetterna.Ska bli kul!
    Stor kram Niina

    SvaraRadera
  8. Åhh..det låter magiskt!! Hade varit så roligt att se den fotosessionen...ståplatser??;))

    Stora kramen..

    kråke

    SvaraRadera