18.5.11

j a c q u e l i n e - i g e s t e d t















Foto: Jag




Hej Fina!

I söndags var jag på härlig vårmarknad vid fina Långnäs Gård på Lidingö, vilken fantastik miljö (Tack kära Bror)!

 Det stod ett vackert dukat bord med underbar vit keramik. Jag föll direkt. Keramiken hette Jaqueline Igestedt och jag kunde bara inte låta bli att köpa med några saker. 
När jag kom hem och satte fram allt kände jag mig inspirerad igen... byggdamm och plast för fönsterna tar annars död på nästan all min kreativitet just nu. Nu ångrar jag bara att jag inte köpte hennes vinglas, dom var fantastiska.

Varmaste kramen till dig!

Hanna


11 kommentarer:

  1. Vilka otroligt vackra bilder!! Och vilket vackert keramik :))

    När jag ngn gång i framtiden gifter mig så måste absolut du vara min fotograf ;)

    Ha en härlig kväll!

    Kramar Linda

    SvaraRadera
  2. Visst är det ett mysigt ställe!
    ...och Jaquelines keramik är underbart vacker och inspirerande...


    Kram på dig Hanna!

    SvaraRadera
  3. Fantastisk keramik!

    Det låter som att du har roliga uppdrag på gång!

    Önskar dig finaste försommaren! Vi hörs när S kommer hem, allt annat vore skandal;-)

    Kram,
    A

    SvaraRadera
  4. Ljuvt vackert...precis som bilderna...:))

    stora kramen

    kråke

    SvaraRadera
  5. Mmm..underbara. Jag förstår dig,är man i en miljö som inte känns inspirerande blir man snabbt kvävd,gäller att ta vara på tillfällen som ges! KRAM

    SvaraRadera
  6. Fantastiskt vackra bilder och keramiken - jag förstår att den inspirerar...! Så vackert!!!

    Ha en fin dag!
    Kramar från torpet
    och
    Lisa

    SvaraRadera
  7. ÅÅh kermaik i min smak! Underbara bilder som vanligt!

    Kika gärna in på min gilla sida på Facebook och vinn fina foton jag tagit i Paris!

    http://www.facebook.com/pages/Atelj%C3%A9n-Katarina-Nilsson/186075308079422

    Kramar
    Katarina

    SvaraRadera
  8. Wow vilka läckra keramiksaker!!!! Förstår att man inte kunde låta bli att handla/Johanna

    SvaraRadera
  9. Älskade vännen, sååå vackert.
    Hoppas det gått bra idag på fotograferingen.
    Ses nästa vecka?
    Du måste komma på ett glas vin i vårt nya "café" som H kallar det:-)
    Kramar

    SvaraRadera