1.5.11

i - b l o m n i n g











Foto: Jag
Klicka gärna på bilden för större format!





Hej Fina!

Finns det någonting vackrare än fruktträd som står i blom? Vi har ett stort, underbart plommonträd utanför oss som sträcker sig upp över vår "nya" balkong...så vackert...tyvärr var det sista dagen vi kunde njuta av det då sista byggställningarna sattes upp...i morgon bilas balkongerna ned och snart täcks hela huset med plats...hjälp, hur kommer det att kännas??? Som att inte få luft? Det kommer sedan att vara täckt t o m hela augusti...Tänker på alla stackars gamla människor som har svårt att gå ut...så hemskt.

I fredags hade jag ett härligt möte med en underbar tjej, hon ska göra en fotosession med mig snart, planerar för fullt hur jag ska göra...det ska bli otroligt roligt! 

Nu måste jag jobba lite till innan det är dags att sova!

STOR KRAM till dig!
Hanna








24 kommentarer:

  1. Wow vilka underbara foton/ Johanna

    SvaraRadera
  2. Trollbindande bilder!!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Reste nästan tre timmar med tåg i helgen,tur och retur...och såg dom...de helt magiska frukträd som blommar,och man känner en ljuv lycka.

    SvaraRadera
  4. Hej !!
    Helt underbara bilder !!
    även dem med äggen,ljuvliga !!
    Lycka till med fotojobb !!
    Kram,
    Monica

    SvaraRadera
  5. Helt underbart härliga bilder!


    Erica

    SvaraRadera
  6. ...oj det var inte roligt med byggställningen fram till augusti...men jag tänker att du får sedan njuta av höstens färger istället när det är klart...
    Visst är det vackert med nangiala känslan...

    Lycka till med uppdraget Hanna!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja bara säger vilka bilder du tar.....dig skulle man vilja anlita...

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  8. Underbart vackert!
    blommorna ser på pricken ut som ett träd jag har här hemma och som blommar för fullt nu med mandeldoftande blommor. Vet inte vad mitt träd är för sort men det får några små "prydnansfrukter" i slutet av sommaren som liknar små miniplommon :)

    Hoppas allt är bra med dig annars kära vän!
    Kärlek!
    Carina

    SvaraRadera
  9. Vilket lugn de bilderna för med sig...sagolikt...:))

    stora kramen..

    kråke

    SvaraRadera
  10. Mmmm så fint, de bilderna var vad jag behövde efter denna hemska "vårdag" med SNÖ! Usch.
    Men det kommer ny värme till helgen har jag hört...
    Stor kram!

    SvaraRadera
  11. Ljuvligt vackert det är så att en svag doft nästan letar sig fram ur datorn.
    Ha det gott:O)

    SvaraRadera
  12. Om det finns bildpoeter så är du en av dom, som så känsligt och skimrande vackert tar in våren till oss.
    Kram Kristina o pappa(som köpt ny bil)

    SvaraRadera
  13. Hallo und Guten Morgen im WonneMonatMai,

    • ♥*•♫¸.•*¨`♥*•♫
    eine wunderschöne Seite, sehr inspirierend und stilvoll

    Ganz liebe Grüße Ursula

    SvaraRadera
  14. Vad säger man när man blir mållös.... Du förtrollar oss med dina vackra bilder! TACK!!! Kramis

    SvaraRadera
  15. Åh, vilka läckra bilder!

    Följer dig nu via Bloglovin.

    Önskar dig en skön kväll!

    SvaraRadera
  16. Ljuvligt och alldeles underbart vackert!
    Du kan verkligen fånga magin i allt du plåtar!
    Kramisa

    SvaraRadera
  17. Ahhhh, det är så vackert så jag känner mig nästan skör i själen.......
    Fantastiskt!
    Allt gott
    Mia

    SvaraRadera
  18. Det är verkligen vackert med allt som blommar nu. Det är bara synd att det är så kort tid. Det gäller att njuta nu :)

    Jag önskar dig en fin kväll!
    //Sofia

    SvaraRadera
  19. Vill bara önska en trevlig helg!

    SvaraRadera
  20. Vakkert vakkert vakkert og deilig at det er vår og sommer på vei!!

    klem fra liv

    SvaraRadera