29.3.09

m e r a - l e n a














































 










Oj, oj..så fina kommentarer..känner att jag inte riktigt värd det..läser mitt förra inlägg igen där jag skriver:...hm, för mig har det alltid mest betytt att få fram en känsla i en bild..

Fy, så det låter...som om inte dom allra tänker så....som om jag fnyser åt alla med en bra utrustning..SÅ ÄR DET INTE!!!! FÖRLÅT MIG!!! Jag skulle GÄÄÄRNA ha en bättre kamera, några nya objektiv och den senaste och bästa versionen av photoshop om jag bara hade mer pengar...hm, det osade visst lite avundsjuka där. Det var inte min mening att "låta" snorkig.

Här kommer iallafall lite fler bilder på Lena!

Make up: Anna Hartley

KRAM och ha en härlig vecka!
Hanna

28 kommentarer:

  1. Jag tolkade det inte alls som avundsjuka eller snorkighet. Sträck på dig, släng jantelagen i väggen och var stolt över dina bilder - de är helt otroligt fina!

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej goa! Tack fina för din kommentar!
    Men du har ju alltid sån härlig stil. Att man känner sig lite "grå" nu i dumma mars är inte konstigt vettu!!!! P.s håller med Hem och Lycka ovanför: skit i jantelagen! Du är så begåvad fina.
    KRAMAR!!!!!

    SvaraRadera
  3. Ohhh mera Lena !!
    Det tackar vi för...oootroligt vackra bilder...Lena måste vara kanon nöjd !!
    Ha det gott
    Kraam Anette

    SvaraRadera
  4. Bilderna är helt underbara Hanna! Om jag behövde en fotograf någon gång skulle jag definitivt ringa till dig :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder Hanna!
    Vet vad du menar med att vilja ha bättre utrustning men det är fotografen och inte kameran som får fram den där speciella känslan och den är du bra på att få fram. Hade jag varit miljonär skulle jag köpt dig en kamera, objektiv och photoshop men tyvärr....
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åhhh vilka vackra bilder!! Kan inte sluta titta :-). Du är otroligt duktig,oavsett utrustning. Ja känslan hittar du verkligen :-). Ha en fin vecka! Kram, Anette

    SvaraRadera
  7. Men gud vilken böna!! Tänk om du kunde trolla med mig så där :)

    Du ÄR duktig du. TIllsammans med dina kollegor skapar ni en riktigt häftig känsla i bilderna.

    Heja!

    /Anna

    SvaraRadera
  8. Ja, du, Hanna, det spelar nog ingen roll om du har enkel eller avancerad utrustning...
    Dina bilder ÄR verkligen som en känsla!
    Älskar de nötta dörrkarmarna :-)
    Först tyckte jag det såg ut som att det var Lisa Miskowsky du hade fotat.
    Hon och Lena är verkligen lika varandra, tycker jag.
    Ha det gott!
    Kram
    Helen

    SvaraRadera
  9. Hej !!!!!!
    Vilka otroligt vackra bilder......!!!!!1!
    Sällan man ser så starka, vackra bilder......
    Kram,Monica

    SvaraRadera
  10. Men vilka underbara bilder du tar, du har verkligen en talang.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Härliga bilder och fint ställe att fota. Ruckel kan vara så vackra :)

    SvaraRadera
  12. Vilka bilder och vilken tjej/vilka tjejer menar jag förståss och inte att förglömma vilken superläcker mikrofon :-)

    Tolkade inte alls förra inlägget som om det handlade om avundsjuka, don't worry, vi förstår vad du menade.

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  13. Verkligen sagolika bilder vännen!

    Dagens pepp:
    Du ÄR redan fotograf! En av de bästa desutom. ♥

    Kram Jes

    SvaraRadera
  14. Man kan ju stava rätt också;

    Dessutom

    då blir det ju lite mer effektfullt ;)

    Kramar Jes

    SvaraRadera
  15. Vilka fina bilder som alltid när jag går in till dig. Urfina...

    Kram Anne

    SvaraRadera
  16. Näää du Hanna, snorkig lyckas du nog aldrig låta. Och avundsjuka, det drabbas vi väl alla av någon gång...tills man lugnar sig och inser allt bra och fint man redan har.
    Bilden med spegelbilden är urläcker!
    Ha en riktigt gó vecka,
    Lydia

    SvaraRadera
  17. Hej svejs! Vilka helt underbara bilder! Jag tror inte du behover mer "tekniskagrejs"... detta är helt alldeles underbart!
    Man blir sååå glad när man kikar in här!

    Kramar i massor //la petite perle!

    SvaraRadera
  18. Vilka bilder...du kan du!!!
    Hon måste vara fantastiskt nöjd med ditt arbete!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  19. Oj vilka vackra bilder,man kan sitta o titta hur länge som hellst.
    ha det gott
    ninni

    SvaraRadera
  20. Underbara bilder, Hanna!!!
    Favoriten är den första i förra inlägget...vilken känsla!!
    Och du...kan det bli bättre med en finare utrustning...? Det är just ögat för det vackra och känslan som du förmedlar som gör dig så GRYM!!!

    Kram

    SvaraRadera
  21. Du är helt otrolig! Vilket ljus. Och jag bara älskar "råheten" i dina bilder. Du har lyckats ännu en gång! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  22. Fantastiska bilder verkligen.

    ----
    Du har följt Sabinas kamp och skrivit en kommentar i hennes blogg. Därför tänkte jag tala om att jag startat en insamling på Cancerfonden. Den heter "För döda mammors barn. Till minne av Sabina Najjar."

    För ett halvår sedan samlade vi i bloggvärlden in över 100.000 kr till Barncancerfonden till insamlingen jag startade under namnet "Den jävla idioten".

    Du kan skänka 50 kr direkt genom att sända ett SMS med texten Besegra 9 till telefon 72900.

    Sabina skrev flera gästbloggsinlägg i bloggen Enbart. Hennes sista var också en av de mest gripande. http://enbart.blogg.se/2009/january/090117-enbart-gb-av-sabina.html

    Jag hoppas att du vill sända några SMS och skänka pengar till Cancerfonden. Kopierar gärna texten och sprid den vidare.

    Tack för att du bidrar. Sänd en extra tanke till Sabinas små barn! http://mittlivsabina74.blogspot.com/

    Här kan du också beställa hennes bok som nyss kommit ut "Livet kan inte vänta"

    Peter PC Carlsson

    SvaraRadera
  23. Aldrig någonsin att du skulle uppfattas som snorkig!!! Så ödmjuk och duktig!
    Du ÄR fotograf!!
    Kram och tack för kraft och inspiration
    /Milla

    SvaraRadera
  24. Underbart fina bilder! Vad du kan, en sådan härlig stämning och ljus över dom.

    SvaraRadera
  25. Du tar världens vackraste bilder!
    Helt fantastiska & precis i min smak. Förstår personligen inte hur det skulle kunna bli snyggare...
    Men jag kan förstå hur det känns när man vet att det skulle kunna bli ännu bättre om man bara...
    Kram Petra

    SvaraRadera
  26. oj så många bra bilder hon fått.
    bra jobbat
    ha en trevlig helg
    marianaskeramik

    SvaraRadera
  27. Du visar alltid så fina bilder!!
    Trevlig helg!
    //Johanna

    SvaraRadera