15.3.09

m i t t - l a v e n d e l h j ä r t a










Här är det!
Ett underbart, STORT (kanske inte syns på bilden), vackert hjärta av gammalt fint linne med väldoftande lavendel i som jag fick på posten...ÅÅÅ, det doftar ljuvligt i hela lägenheten..blir alldeles varm och lugn inombords...TACK sötaste Pia! Jag hade tänkt lägga ut några bilder till på Pias underbara saker men jag väntar lite...den som väntar på nåt gott...

HOPPAS att ni får en härlig och skön söndag..själv ska jag ut på utflykt och promenera lite...och gå på något mysigt cafe!

KRAAAAAAMAR i massor!!!!
Länge leve KÄRLEKEN!!!!!!
Hanna

12 kommentarer:

  1. Oj Vilket fint hjärta , vilken underbar gåva ! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  2. Men vilken underbar vän som skickar en sådan fin present till dig på posten.
    Jag förstår verkligen att du blir varm i hjärtat av det.

    Hoppas du får en toppendag och att solen lyser på dig.

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Men vilken underbar vän som skickar en sådan fin present till dig på posten.
    Jag förstår verkligen att du blir varm i hjärtat av det.

    Hoppas du får en toppendag och att solen lyser på dig.

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. ohhhhhh ljuva hjärta! kram min goa hanna! //Lotten

    SvaraRadera
  5. Helt underbart hjärta! Extra kul att få en sån fin sak! Ha en riktigt mysig söndag! KRAM

    Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Vilket jättefint hjärta!!!! Skulle också vilja 1) skapa så fina textila saker och 2) ta så underbara bilder som du gör.

    KRAM till dig för att du alltid inspirerar mig på så många sätt!

    /Kristin

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar gåva!!
    Jag förstår att du är verkligen glad och känner dig varm!!

    Jag har också nyligen fått den mest oväntade, vackra gåvan och känner mig fortfarande så lycklig och tacksam över att det finns så underbara människor!!!

    Önskar dig en vecka full av solsken och värme!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Tänk om doften gick skicka via bloggen, också. Älskar lavendel och Provence!
    Här har solen strålat från en klarblå himmel och vi har njutit till tusen.
    Hoppas din utflykt blev bra!
    Kram
    Helen

    SvaraRadera
  9. Hej underbaraste Hanna!

    Pia gör hjärtan som ingen annan kan, likaså fotograferar du som ingen annan kan. Pias hjärtan bidrar till mycket kärlek, dofter och värme hemma, det vibrerar i huset. Dina foton förmedlar precis detta, ha det bäst Hanna, du är beundransvärd som jag sagt så många gånger förr! Kramar,
    Anna F

    SvaraRadera
  10. inte alls anonym...bara inte bloggare, utan pian som sytt hjärtat till Hanna, visste inte när jag skickade detta lilla bevis på min innerliga uppskattning för Hannas sinne för focus att "Jag" skulle få ta plats i Hannas beroendeframkallande blogg, en cliff-hanger mästarinna av stora mått, är Hanna bliven
    Hanna Du e bäääääääääääääääääääst
    på att plåta och sinneliga Anna Fleberg Du e bäääääääääääääääääst
    på att osjälviskt glädja och måna om Din omvärd
    & NI är mina nyfunna vänner
    Leve livet och vänskapen för alltid
    Kram från Pia

    SvaraRadera
  11. Hei min gode vennlige Hanna!

    Som jeg har savnet deg vennen, hvordan har du det? Lengter du også etter våren like mye som meg? Håper solen har skint på dine kinn denne helgen, så deilig som det var akkurat i dag. Jeg lengter så jeg får vondt i hele kroppen, jeg tror aldri jeg har kjent det sånn før. Det skal bli så skjønt!!

    Hvilke underbara bilder du deler!! Hvilket vakkert hjerte laget av gammelt linne. Det var virkelig annerledes og fint. Ja det dufter helt salig av Lavendel og jeg har alltid noen små fyllte poser her og der. Det gir sånn indre ro og velbehag synes jeg.

    Jeg ble satt ut av de vakre ordene Pia gav deg. Jeg kjenner det likedan!! Jeg skulle ikke kunne si noe mindre eller mer, for den inderlige glede jeg kjenner over å få ha deg som en venn den ville jeg aldri ha vært foruten. Som jeg alltid bruker si, du betyr mye! Jeg håper jeg kan ta meg en tur denne sommeren, til hovedstaden. Få slenge meg på et kafebesøk. Titte rundt og se noe av det vakre du omgir deg med, hos dine kunstneriske butikkeiere.

    Håper den nye uka blir kjempebra, på alle vis. Jeg selv skal legge ned endel arbeid igjen i min lille butikk og kreere saker som kanskje blir med i en reportasje senere i året. Spennende!!

    Sender over masse klemmer, ta godt vare på deg selv!

    Varme hilsen fra
    Aina

    SvaraRadera